AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Del Skrevet 27. desember 2017 Hvordan er 2XU tights i størrelse (dame)? Tenkte å bestille en, så får liksom ikke prøvd den på. Bruker S i Nike og Adidas, da jeg liker at den sitter TIGHT (hater når det blir bulker, altså for mye stoff). Så vil si jeg er en stor S, da M blir for bulkete Så bør man bestille det man vanligvis bruker, eller er de store eller små i størrelsen? Anonymkode: c5cdb...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg har s i andre merker og synes s i 2xu er mye trangere. Så hvis du er mellom s og m, kanskje m holder? Ellers er de jo streachy, bare synd de blir så gjennomsiktige når de sitter for trangt. Anonymkode: 60608...ea4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Del Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har s i andre merker og synes s i 2xu er mye trangere. Så hvis du er mellom s og m, kanskje m holder? Ellers er de jo streachy, bare synd de blir så gjennomsiktige når de sitter for trangt. Anonymkode: 60608...ea4 Takk for svar! Så får gamble litt da. Den modellen jeg ser på står det at er noe tykkere enn de "vanlige" (altså de man ser over alt). Så håper det stemmer. Er ikke så lysten på å dele rumpa med hele landet Anonymkode: c5cdb...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Del Skrevet 28. desember 2017 Jeg har til gode å se en 2XU-tights som IKKE er gjennomsiktig. Det er ikke sånn at "alt" vises, men ser godt hva slags undertøy vedkommende har på seg. Men de er jo veldig behagelige å ha på, spesielt "mid rise"-modellene. Anonymkode: 7e829...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 28. desember 2017 #5 Del Skrevet 28. desember 2017 Jeg bruker S i alle tightsene mine, men i 2xu må jeg ha M. Kunne kanskje brukt S også, men jeg liker de ikke altfor stramme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #6 Del Skrevet 28. desember 2017 Den nye som heter "fitness compression" er et annet stoff, ikke så mye kompresjon! VELDIG god, høy i livet og flatterende passform. Disse er faktisk ikke gjennomsiktig. Bestill vanlig str her. Altså small. Jeg hater de "gamle" 2xu som midrise osv. Visst du er ute etter en god kompresjonstights så sverger jeg til Skins. Har aldri brukt "de gamle" 2xu igjen etter jeg kjøpte disse. Anonymkode: 4c6a4...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå