AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Hei. Jeg er ei jente i 20-årene. Har aldri likt høytider eller feiringer så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre denne nyttårsaften. Familien min har reist på hytta mens jeg er hjemme og jobber. Dette blir første nyttårsaften uten foreldrene mine. Kjæresten min spurte da om jeg ville feire med dem, siden jeg ikke har noen andre å feire med. Jeg vil selvfølgelig være med kjæresten min, men jeg vil ikke ødelegge nyttårsaftenen deres. Jeg pleier å ikke feire noe spesielt, og legger meg som oftest ved 23-tiden på nyttårsaften, og vet at jeg kommer til å være i dårlig humør i selskapet (blir trøtt og trist, ikke sur og sint) så jeg vil ikke feire med dem pga væremåten min. Lovet egentlig mamma å ikke feire nyttår alene, men jeg ser ingenting negativt ved å være alene når jeg er sånn her. Tenker faktisk at jeg kan lage meg god mat og se film og kose meg alene. Er veldig introvert og trives i eget selskap. Er dette feil å ønske? Anonymkode: a6919...9c2 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 Når det kommer til sosiale normer så er det vel litt tabu og si at du ikke ønsker å feire nyttår (eller andre høytider som 17. Mai). Men pga. et nylig brudd med typen så kjenner jeg selv at jeg ikke ønsker å ta meg til noe, planlegger en stille kveld sammen meg kattene hjemme. Men kjenner litt angst for om folk skal spørre hva planene mine er, da det ikke er akseptabelt å ville være uten store fest-planer. Mitt svar er nei er ikke feil etter min mening Anonymkode: a337e...971
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #6 Skrevet 28. desember 2017 Jeg skal kulen hjemme aleine med bikkja. Film og pysjamas. Orker ikke sånne krampedager. Gjør meg ingenting og syns ikke det er trist. Mulig typen henger seg på ellers er det null prob å være aleine. Har jo hunden der og det er selskap nok for meg. Bli hjemme med god samvittighet.! Anonymkode: e9f69...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #7 Skrevet 28. desember 2017 Nei, kos deg alene Anonymkode: 57df6...005
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #8 Skrevet 28. desember 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det kommer til sosiale normer så er det vel litt tabu og si at du ikke ønsker å feire nyttår (eller andre høytider som 17. Mai). Men pga. et nylig brudd med typen så kjenner jeg selv at jeg ikke ønsker å ta meg til noe, planlegger en stille kveld sammen meg kattene hjemme. Men kjenner litt angst for om folk skal spørre hva planene mine er, da det ikke er akseptabelt å ville være uten store fest-planer. Mitt svar er nei er ikke feil etter min mening Anonymkode: a337e...971 Wow. Du må virkelig ha spesielle mennesker rundt deg. Folk spør meg og, og jeg har i alle år takket nei til fester og feiring av høytider sammen med andre, aldri fått reaksjoner eller følt at det er tabu Anonymkode: 57df6...005
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #9 Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Wow. Du må virkelig ha spesielle mennesker rundt deg. Folk spør meg og, og jeg har i alle år takket nei til fester og feiring av høytider sammen med andre, aldri fått reaksjoner eller følt at det er tabu Anonymkode: 57df6...005 Ja det kan du godt si 😅 Skulle jo ønske at det ikke var slikt da. Må kanskje skru om min egen verden litt! 😄 Anonymkode: a337e...971
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #10 Skrevet 28. desember 2017 Har allerede fått en del reaksjoner på at jeg vil være alene på nyttårsaften, og vet at kjæresten blir litt skuffet over at jeg ikke vil være med hans familie. Men jeg skal stå på det at jeg vil feire alene. Har allerede feiret 17. Mai alene of synes det var veldig behagelig. Anonymkode: a6919...9c2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #11 Skrevet 28. desember 2017 Nei jeg skal også være alene og slappe av i eget selskap Venner er sjokka og familien min tror jeg er deprimert, men jeg liker bare mest å slappe av jeg Anonymkode: c3854...93a 1
cleangal Skrevet 28. desember 2017 #13 Skrevet 28. desember 2017 Det er ikke feil. Jeg skal også feire alene (med bikkja) i år.
emilie123 Skrevet 28. desember 2017 #14 Skrevet 28. desember 2017 Jeg skal mest sannsynlig være alene på nyttårsaften og det gjør meg ingenting. Vær alene du og med god samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå