AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Jeg holdt på med i over ett år. Var mye og av på, mange tårevåte kvelder for min del, men kom meg etterhvert ut av det. Han er ikke noe glansbilde men fryktelig sjarmerende. Både ting han sa og gjorde i de gode periodene gjorde at jeg virkelig trodde han likte meg. Og jeg tror det egentlig fortsatt. Nekter å tro at noen kan oppføre seg som han gjorde om han ikke hadde noen følelser. Men hvertfall, etter jeg avslutta fant han ei ny. Jeg antar de holdt på på samme måte i 2-3 mnd før han nå er med enda ei ny. Han bruker og kaster jenter på en måte jeg ikke forstår. Argumentet hans med meg var at han ikke ville binde seg og jeg skjønner jo det nå, når jeg ser hvordan han holder på. Er det vanlig å gi jenter ett håp om noe mer bare for å få seg noe? I vår relasjon var det ikke bare sex, han kunne fint ringe meg noen ganger i uken å snakke i 1-2 timer om alt og ingenting. Jeg lurer på om han er så dum at han ikke skjønner at han sårer når han holder på sånn? Han har fortsatt døren med meg åpen selvom han er med ei annen. Jeg er ikke helt over han, men skjønner jo mer og mer at jeg egentlig ikke vil ha en sånn type. Og hun nyeste mente de hadde holdt på i 6-7 mnd, men da må han holdt på med hu nyeste og hun rett etter meg samtidig. Hva er egentlig greia? Han pisser jo på jenter som egentlig er kjempe bra! Mens hos hun siste som han nå har vært med en stund og kanskje klarer å holde seg til er det jo gjennomtrekk. Forsåvidt ingen av vennene hans som liker henne heller. Kan noen forklare meg hva som får folk til å holde på sånn? Anonymkode: ceb88...019
Eplemos Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Han sa han ikke ville binde seg, hva er dermed problemet? Om han er klar med sine intensjoner er det din egen feil om du får forhåpninger om noe mer. 7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Ja det er ganske vanlig Anonymkode: 2c9ed...8ca
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 1 time siden, Eplemos skrev: Han sa han ikke ville binde seg, hva er dermed problemet? Om han er klar med sine intensjoner er det din egen feil om du får forhåpninger om noe mer. Men er det fremdeles greit når han aldri vil gi slipp på meg? Det er det jeg ikke forstår. Ja, jeg har et ansvar for meg selv og alt det der, det vet jeg. Men han dro meg alltid tilbake når jeg sa jeg ikke ville mer. Han mangler jo ikke akkurat tilgang på fitte, så hvorfor da gjøre det så vanskelig for meg om det var det eneste han var ute etter? Anonymkode: ceb88...019 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 Enda en fisketråd Nei, han er ikke innerst inne forelska i deg. Nei, ikke ta dette som et tegn. Nei, han vil ikke ha deg annet enn at du er tilgjengelig. Next! Anonymkode: aa7a8...1d4 4
Eplemos Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det fremdeles greit når han aldri vil gi slipp på meg? Det er det jeg ikke forstår. Ja, jeg har et ansvar for meg selv og alt det der, det vet jeg. Men han dro meg alltid tilbake når jeg sa jeg ikke ville mer. Han mangler jo ikke akkurat tilgang på fitte, så hvorfor da gjøre det så vanskelig for meg om det var det eneste han var ute etter? Anonymkode: ceb88...019 Fordi han kan? Fordi han vet du kommer løpende når han knipser? Mannfolk respekterer ikke kvinner som ikke setter grenser eller har krav, og blir i alle fall ikke sammen med dem. Ikke stygt ment, men skaff deg litt selvrespekt, gå videre og ikke la han dra deg tilbake.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #7 Skrevet 27. desember 2017 26 minutter siden, Eplemos skrev: Fordi han kan? Fordi han vet du kommer løpende når han knipser? Mannfolk respekterer ikke kvinner som ikke setter grenser eller har krav, og blir i alle fall ikke sammen med dem. Ikke stygt ment, men skaff deg litt selvrespekt, gå videre og ikke la han dra deg tilbake. Jeg satt både grenser og krav men det falt ikke akkurat i god jord det heller .. Men ja, han visste veldig godt hvor han hadde meg.. Men vil ikke menn også bli sammen med noen som liker dem? Er ikke snakk om at jeg lot han slippe unna med alt, men jeg tok det opp med han og vi prata om det hvis han gjorde noe jeg ikke syntes var greit. Men selvfølgelig, er litt begrenset med hvilke krav jeg kunne stille ettersom vi ikke var sammen. Jeg har avslutta og prøver så godt jeg kan å komme meg videre, er bare enklere sagt enn gjort dessverre! Anonymkode: ceb88...019
Skorstein Skrevet 28. desember 2017 #8 Skrevet 28. desember 2017 har aldri skjønt den greia med gutter og jenter som holder på sånn. du er tydeligvis en person som lar deg bruke og han tar seg til takke med deg mens han venter på noen bedre. hvorfor går du bare ikke videre og kutter all kontakt ? var dere kjærester før eller hva var greia ? uansett så skjønner jeg ikke hvorfor han bare skal snakke med deg i to timer også ha sex med deg, men ikke binde seg og holde på med andre ? har aldri vært borti sånt før, så har ikke så mye å si. enten så er dere sånn eller sånn. jeg har bare hatt forhold og når det er slutt så er det helt over. da er det naturlig at han ikke vil ha sex eller snakke med meg og finner seg en ny istedet.
Skorstein Skrevet 28. desember 2017 #9 Skrevet 28. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg satt både grenser og krav men det falt ikke akkurat i god jord det heller .. Men ja, han visste veldig godt hvor han hadde meg.. Men vil ikke menn også bli sammen med noen som liker dem? Er ikke snakk om at jeg lot han slippe unna med alt, men jeg tok det opp med han og vi prata om det hvis han gjorde noe jeg ikke syntes var greit. Men selvfølgelig, er litt begrenset med hvilke krav jeg kunne stille ettersom vi ikke var sammen. Jeg har avslutta og prøver så godt jeg kan å komme meg videre, er bare enklere sagt enn gjort dessverre! Anonymkode: ceb88...019 hvorfor er det så vanskelig å gå videre ? når han tydeligvis ikke er bra og kan når som helst såre deg mer ? det går som smurt for oss andre... 1
Mira.. Skrevet 28. desember 2017 #10 Skrevet 28. desember 2017 Galskapen må ta slutt! Kvitt deg med dette neket og start på nytt. Han utnytter deg og han vil aldri forandre seg. Stopp før du ruinerer din siste rest av selvtillit. Det finnes menn der ute som vil respektere og behandle deg med verdighet. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #11 Skrevet 28. desember 2017 4 timer siden, Skorstein skrev: hvorfor er det så vanskelig å gå videre ? når han tydeligvis ikke er bra og kan når som helst såre deg mer ? det går som smurt for oss andre... Fordi jeg har masse følelser for han. At jeg trenger tid for å komme meg helt over han kan jeg ikke gjøre noe med, har kommet frem til at det tar den tiden det tar. Vi treffes ikke lenger, med mindre det er tilfeldig. Jeg møter nye men har til nå ikke truffet noen jeg liker godt nok. Hvis du har tips til hvordan jeg kan komme meg raskere videre kom gjerne med det! Anonymkode: ceb88...019
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #12 Skrevet 28. desember 2017 4 timer siden, Skorstein skrev: har aldri skjønt den greia med gutter og jenter som holder på sånn. du er tydeligvis en person som lar deg bruke og han tar seg til takke med deg mens han venter på noen bedre. hvorfor går du bare ikke videre og kutter all kontakt ? var dere kjærester før eller hva var greia ? uansett så skjønner jeg ikke hvorfor han bare skal snakke med deg i to timer også ha sex med deg, men ikke binde seg og holde på med andre ? har aldri vært borti sånt før, så har ikke så mye å si. enten så er dere sånn eller sånn. jeg har bare hatt forhold og når det er slutt så er det helt over. da er det naturlig at han ikke vil ha sex eller snakke med meg og finner seg en ny istedet. Vi var ikke kjærester, men alle visste om oss. Nei, det skjønner ikke jeg heller, han ville ha alt utenom den siste forpliktelsen.. Men jeg avslutta før han begynte å holde på med disse andre jentene, så jeg kan ikke ta han på det. Men han behandler jo ikke dem noe bedre enn han behandlet meg. Jeg forstår ikke hvordan han kan oppføre seg sånn mor andre mennesker og tro at det er greit. Jeg var dum og naiv, tenkte at han kom til å ville noe mer, men jeg mistet meg selv og klarte til slutt å stå i mot og komme meg ut av det. Men jeg føler fortsatt at han er min store kjærlighet, jeg har aldri vært borti en sånn lidenskap som det var mellom oss og det tror jeg ikke han har heller. Men han var ikke bra for meg. Han må vokse opp og bli mer moden. Anonymkode: ceb88...019 1
Xcase33 Skrevet 28. desember 2017 #13 Skrevet 28. desember 2017 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg holdt på med i over ett år. Var mye og av på, mange tårevåte kvelder for min del, men kom meg etterhvert ut av det. Han er ikke noe glansbilde men fryktelig sjarmerende. Både ting han sa og gjorde i de gode periodene gjorde at jeg virkelig trodde han likte meg. Og jeg tror det egentlig fortsatt. Nekter å tro at noen kan oppføre seg som han gjorde om han ikke hadde noen følelser. Men hvertfall, etter jeg avslutta fant han ei ny. Jeg antar de holdt på på samme måte i 2-3 mnd før han nå er med enda ei ny. Han bruker og kaster jenter på en måte jeg ikke forstår. Argumentet hans med meg var at han ikke ville binde seg og jeg skjønner jo det nå, når jeg ser hvordan han holder på. Er det vanlig å gi jenter ett håp om noe mer bare for å få seg noe? I vår relasjon var det ikke bare sex, han kunne fint ringe meg noen ganger i uken å snakke i 1-2 timer om alt og ingenting. Jeg lurer på om han er så dum at han ikke skjønner at han sårer når han holder på sånn? Han har fortsatt døren med meg åpen selvom han er med ei annen. Jeg er ikke helt over han, men skjønner jo mer og mer at jeg egentlig ikke vil ha en sånn type. Og hun nyeste mente de hadde holdt på i 6-7 mnd, men da må han holdt på med hu nyeste og hun rett etter meg samtidig. Hva er egentlig greia? Han pisser jo på jenter som egentlig er kjempe bra! Mens hos hun siste som han nå har vært med en stund og kanskje klarer å holde seg til er det jo gjennomtrekk. Forsåvidt ingen av vennene hans som liker henne heller. Kan noen forklare meg hva som får folk til å holde på sånn? Anonymkode: ceb88...019 Han gjør seg attraktiv ovenfor kvinner ved å vise at han har mange alternativer ....ville du vært interessert i en som du visste ingen andre kvinner ville ha ? I don`t think so....
herzeleid Skrevet 28. desember 2017 #14 Skrevet 28. desember 2017 (endret) Jeg skjønner ikke helt hva en forventer hvis en "holder på" med en som sier rett ut at den ikke er interessert i noe forhold. Det virker som mange i dag, kanskje særlig unge jenter, velger å være en annens lettvinte tilgang til sex men forventer å være noe mer, selv om det virker klart fra starten av at det ikke er aktuelt for den andre parten. At han "holder på sånn" er ikke særlig rart så lenge dere er flere som belønner oppføreselen hans. Mitt tips må nesten være å jobbe med selvrespekten. Ikke nedverdige deg selv til å sitte på pinne for noen som ikke er interessert i deg på samme måte. Du fortjener helt sikkert bedre enn som så. Endret 28. desember 2017 av herzeleid 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #15 Skrevet 28. desember 2017 Hva med å se litt på dere selv kvinner? Det er jo dere som velger denne typen menn gang på gang (bare se hvor lett han får seg en ny en). Anonymkode: 2da40...e10
Gjest Minesveiper Skrevet 28. desember 2017 #16 Skrevet 28. desember 2017 (endret) Han er på et stadie i livet hvor han vil være fri og frank. Så har han behov for sosial kontakt, sex og nærhet. Så lenge han får tilfredsstilt de behovene driter han litt i hvordan det går med damene han holder på med. Lett for han å treffe en ny en. Endret 28. desember 2017 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #17 Skrevet 28. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å se litt på dere selv kvinner? Det er jo dere som velger denne typen menn gang på gang (bare se hvor lett han får seg en ny en). Anonymkode: 2da40...e10 Ironien i dette her er vel egentlig at jeg ikke var så veldig interessert i starten og spesielt ikke etter jeg hadde møtt han første gang. Tenkte jeg skulle prøve noe nytt så gikk med på ett møte til fordi han virket så snill og omsorgsfull. Det var han de 3 første mnd og jeg trodde det var på veg til å bli noe, jeg falt pladask på ett tidspunkt, så fikk han kalde føtter og trakk seg unna. Da havnet vi i en runddans jeg ikke kom meg ut av .. Anonymkode: ceb88...019
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #18 Skrevet 28. desember 2017 2 timer siden, Minesveiper skrev: Han er på et stadie i livet hvor han vil være fri og frank. Så har han et behov for sosial kontakt, sex og nærhet. Så lenge han får tilfredsstilt de behovene driter han litt i hvordan det går med damene han holder på med. Lett for han å treffe en ny en. Ja, det der virker som en veldig passende beskrivelse. Men da er jo alt av samvittighet og empati fraværende.. Når jeg vet noen er keen på meg/har masse følelser jeg ikke kan gjengjelde gir jeg beskjed om hva ståa er. Da drar jeg de ikke tilbake ved å si ting jeg vet de vil høre for at de skal bli hos meg .. Da lar jeg de gå uten noe mer surr Anonymkode: ceb88...019
Gjest Minesveiper Skrevet 28. desember 2017 #19 Skrevet 28. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, det der virker som en veldig passende beskrivelse. Men da er jo alt av samvittighet og empati fraværende.. Når jeg vet noen er keen på meg/har masse følelser jeg ikke kan gjengjelde gir jeg beskjed om hva ståa er. Da drar jeg de ikke tilbake ved å si ting jeg vet de vil høre for at de skal bli hos meg .. Da lar jeg de gå uten noe mer surr Anonymkode: ceb88...019 Det er ganske dårlig gjort, men han bryr seg nok ikke om det. Det kan være lurt å være litt oppmerksom på om mannen har noe moral, og hvilke verdier han står for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå