Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg vurderar å skifta mobilabbonnement...men sidan det er så mange å velga i, så lurar eg på kva du brukar:) Kva betalar du? Og er du fornøyd?

Er det nokon som forresten veit adressa til den sida der det står kva abbonnement som passar best dersom ein ringer lite og sender mange meldingar osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ups litt mange b-ar her...abonnement, meinte eg:)

Skrevet

Hei.

Hvis du bruker lite GPRS, og sjelden bruker telefonen i utlandet, vil jeg anbefale Mobyson eller Talkmore.

Full oversikt finner du på www.telepriser.no eller www.utfifter.net

Skrevet

Jeg har NetCom Youngtalk.

Er veldig fornøyd. Bruker ikke mobilen min så mye at jeg har behov for noe annet. Ringer lite og sender mest smser.

200kr hver mnd. Aldri mer uten at du ber om å få mer ringetid.

Det inkl.

30 gratis-SMS-er

30 gratis-SMS-er via nettsiden dems.

200kr i ringetid/sende SMS-er for.

Og stortsett gratis MMS i helgene.

Koster 69øre pr SMS og 2,50 pr min for ringing.

Skrevet

Chess kontant.

Mndsavgift: 0,-

Ringepris: 0.99,-

SMS: 0.48,-

MMS: 1.99,-

Fyller på på internett med visakort.

Veldig kjekt synes jeg.

www.chess.no

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg har NetCom Youngtalk.

200kr hver mnd. Aldri mer uten at du ber om å få mer ringetid.

Det inkl.

30 gratis-SMS-er

30 gratis-SMS-er via nettsiden dems.

200kr i ringetid/sende SMS-er for.

Og stortsett gratis MMS i helgene.

Koster 69øre pr SMS og 2,50 pr min for ringing.

Er du sikker på at dette er riktig? Mine ...eehh.. "kilder" sier

at det koster 1,99 å ringe.. ;)

Skrevet

Bruker Netcom activetalk og er fornøyd med det.

Jeg betaler:

- 129,- pr mnd i abon.avgift

- 200,- for 2000 SMS, 0,69 pr SMS etter det

- Får 100,- fri bruk (dvs 100,- minus på regninga)

- betaler 0,89 pr minutt uansett hvor jeg ringer

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg gikk over til Chess (ikke "kontant") for et par måneder siden. Er misfornøyd pga dårlig connection. Opplever til stadighet at telefonsamtaler brytes.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet
Jeg gikk over til Chess (ikke "kontant") for et par måneder siden. Er misfornøyd pga dårlig connection. Opplever til stadighet at telefonsamtaler brytes.

Be om å få bytte nett da. Chess bruker både Telenors og Netcoms mobilnett. Kanskje du har bedre dekning med det andre.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Ville i allefall IKKE valgt Mobyson. Er ikke mange år siden jeg hadde, den gangen gikk de konk og begynte å sende ut regninger i hytt og pine. Jeg hadde ikke bruk dem på ett år da jeg begynte og mtta regninger og inkassovarel. Jeg fikk ordnet opp i det til slutt og de måtte gi seg, men det var mye styr.

I de siste årene har jeg sverget til Netcom Har nå active talk og er veldig fornøyd med det.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Northstar:

Be om å få bytte nett da. Chess bruker både Telenors og Netcoms mobilnett. Kanskje du har bedre dekning med det andre.

Tror heller det kan være noe galt med telefonen - ettersom Chess leter opp beste nettverk - enten Telenor eller netcom. Alle de andre tilbyderne, unntatt lille Teletopia bruker nettene til Telenor og Netcom. Selv Teletopia bruker Netcom og Telenor utenom de byene de er utbygd i.

Det du må se på er hvilke priser som passer deg. Deretter kommer kundeservice(hvis du trenger den da) og hvilken telefon du evt. bruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...