AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Hei. Kjenner dere en mor med barn som er konfliktsky uansett om det er mot voksne eller barn? I så fall hvordan har det gått med henne? Har hun fortsatt barnet? (hvis hun er alene med barnet) Jeg ble til slutt dumpet etter å ha kjempet/hjulpet henne i nesten 6 år. Jeg var vitne til at datteren hennes truet med det ene og det andre for å få viljen sin. Jenta var 6 år til nå 11 år. Jeg og barnemor diskuterte (aldri krangel) ofte om at hun måtte stå i mot datteren. Men hun turte rett og slett ikke. Så det endte med at mor valgte å gi opp meg i stedet for å prøve å gi datteren litt bedre syn på verden og hvordan oppføre seg. Jeg lurer bare på hvordan det skal gå i framtiden med dem. Om mor blir helt psykisk knekt i løpet av årene som kommer. Jeg er ihvertfall helt knust etter at hun dumpet meg. Anonymkode: 18f10...a5f
QQbaby Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Hvorfor bryr det deg? Er det virkelig din sak? 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Det var min sak i nesten 6 år ,uten at jeg fikk nå svar på hvorfor hun lar ett barn styre henne slik. Moren kommer til å bli nervevrak nå dessverre,helt ødelagt. TS Anonymkode: 18f10...a5f
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var min sak i nesten 6 år ,uten at jeg fikk nå svar på hvorfor hun lar ett barn styre henne slik. Moren kommer til å bli nervevrak nå dessverre,helt ødelagt. TS Anonymkode: 18f10...a5f Merkelig innlegg. Er det kjæresten din det her? Vil tro du er dumpet fordi hun ikke har følelser for deg lengre. Men om det er relatert til det du tror: Mulig du er dumpet fordi dine meninger og oppfatninger ikke samsvarer med andres eller morens på dette området? Eller fordi du føler deg overdrevent berettiget til å blande deg, styre og ordne? Anonymkode: 0c4a5...983 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 Enda en tråd fra deg, ts?!? Move on!!! Anonymkode: 10135...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #6 Skrevet 28. desember 2017 Hun tør tydeligvis å stå opp mot folk! Gin sto jo opp mot deg.. Anonymkode: 78d78...3ff 2
Peter T Skrevet 28. desember 2017 #7 Skrevet 28. desember 2017 Kvinnfolk er ustabile og konfliktskye, vær glad du slipper mer av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå