Gå til innhold

Uvanlig positiv Bush artikkel i Dagbladet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ironi::ironi:

At en president i sin siste periode viser andre sider av seg er ikke noe nytt fenomen. Det er en slags tradisjon i USA. De blir gjerne litt mykere i formen når de ikke kan gjenvelges.

Men helt greit det.

Gjest Valhalla
Skrevet

Poenget var forskjellen mellom Dagbladet og Vg sin artikkel...

Gjest Litjmæ
Skrevet

Her er noe for deg å lese Valhalla :ler:

Angående forskjeller db/vg - så mistenker jeg at det kan ha en del med journalisten som har skrevet artikkelen å gjøre...

Gjest Valhalla
Skrevet

Jeg er også sikker på at det har noe med journalisten å gjøre. Det viser at journalister farger nyheter gjennom sitt eget syn.

Støtter du artikkelen til Pøstmannen?

Gjest Litjmæ
Skrevet

hehe, for å svare diplomatisk så sier jeg at den står på skråblikk jeg...

Gjest Valhalla
Skrevet

Yes, googlet navnene på artikkelforfatterne.

Her er Dagbladet forfatterens Dagbladet blog som viser hans personlige syn.

http://www.dagbladet.no/weblogg/?show=forf...d=4001000000012

Og her fra VG.

Roy Freddy Andersen. Ved å se hans artikler bakover tegner man seg fort et bilde av mannens syn.

Angrep fra Monticello om udokumenterte påstander.

http://www.monticello.no/watch/031001.html

I VGs papirutgave fortsetter Roy Freddy Andersen å befeste sin posisjon som den minst kompetente korrespondent den avisen noen gang har hatt i USA.

Gjest Valhalla
Skrevet
hehe' date=' for å svare diplomatisk så sier jeg at den står på skråblikk jeg...[/quote']

Ja du bør være diplomatisk for hvis du tror på dette blir jeg kvalm av deg. Husk dette er samme bruker som tror at jødene forsøker å kontrolere EU.

"They cannot disclose those tapes without indicting themselves that it was the U.S. government and select "private sector outsourcing" that did the alleged terrorist attacks of 9-11. In short, our government would have to admit that it is al Qaeda and that this GWOT (Global War on Terror) is fabrication made up to provide excuses for a despicable U.S. energy and war policy."

Gjest TomKrus
Skrevet
Ja du bør være diplomatisk for hvis du tror på dette blir jeg kvalm av deg. Husk dette er samme bruker som tror at jødene forsøker å kontrolere EU.

Og det vi alle vet er jo at det er muslimene som forsøker det.

Ble du kvalm nå?

Gjest Valhalla
Skrevet

Synes jeg hørte en liten mygg, nei det var nok ingenting.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Synes jeg hørte en liten mygg' date=' nei det var nok ingenting.[/quote']

Du må slutte å snakke så mye til deg selv, så går nok summinga bort.

Gjest Valhalla
Skrevet

Og det vi alle vet er jo at det er muslimene som forsøker det.

Ble du kvalm nå?

Hvis du vil gå den veien så kan vi vel se hva som er mest sannsynlig. Jødene med sitt lille antall. Et Tyrkia inn i EU som unionens mest folkerike land kombinert med store muslimske befolkninger i de vest europeiske land.

Gjest TomKrus
Skrevet

Hvis du vil gå den veien så kan vi vel se hva som er mest sannsynlig. Jødene med sitt lille antall. Et Tyrkia inn i EU som unionens mest folkerike land kombinert med store muslimske befolkninger i de vest europeiske land.

Jeg synes begge typer konspiratorikere er like tullete.

Gjest Valhalla
Skrevet

Forskjellen er at mens han hevder at jødene har et slags nettverk hvor de forsøker å ta over innenfra tror jeg at det rent tallmessig ikke er noen usannsynlighet at muslimene vil gjøre det. Det behøver ikke være noe uttalt mål , men det vil kunne skje naturlig ved strength in numbers.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke enig med deg Valhalla, i de fleste sakene, men takk for at du passer på oss damene i alle fall slik at vi slipper leve under Taliban.

Skrevet
Poenget var forskjellen mellom Dagbladet og Vg sin artikkel...
:tunge1:

Du vet jo like godt som meg Valhalla at her på Veggavisen hopper vi som lopper ut og inn av bisetninger og avsporinger.

Skrevet
:tunge1:

Du vet jo like godt som meg Valhalla at her på Veggavisen hopper vi som lopper ut og inn av bisetninger og avsporinger.

:hoho:

Nå hoppet jeg t.o.m. ut av Kvinneguiden.

Gjest Valhalla
Skrevet
Er ikke enig med deg Valhalla' date=' i de fleste sakene, men takk for at du passer på oss damene i alle fall slik at vi slipper leve under Taliban.[/quote']

Manglet det et ironiflagg der? :-)

Gjest Pøstmannen
Skrevet

Jeg har AAAALDRI sagt at jøder forsøker å kontrollere EU! Jeg har sagt at SIONISTER forsøker å gjøre det!

En jøde og en sionist er to forskjellige ting, og trenger overhodet IKKE å noe med hverandre å gjøre.

Men du greier jo selvsagt ikke annet enn å forvrenge sannheten.

Gjest Pøstmannen
Skrevet

En kortfattelig (her må man tydeligvis holde det enkelt slik at Valhalla kan forstå) og lettforståelig forklaring på forskjellen mellom jødedom og sionisme.

Sionisme:

sion|is´me -n (av Sion, høyde i Jerusalem, først brukt av N. Birnbaum i 1892) bevegelse som først arbeidet for å etablere, senere (etter 1948) for å opprettholde og styrke den jødiske nasjonalstaten Israel .

Jøde:

jøde m1 (gj lty fra lat. og gr, av hebr jehudi 'av Juda stamme')

1 medlem el. etterkommer av det semittiske folket som i oldtiden bodde i Palestina

2 person som bekjenner seg til den jødiske religion .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...