AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Hvilket merke bruker dere? Og hvordan finner man riktig fargenyanse? 😊 Anonymkode: a6f6e...991
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Lily Lolo, bestilte mange små prøver i de nyansene som jeg ut fra nettsiden mente kunne passe meg. En prøve holder til mange påføringer. Du kan også prøve deg på temptalia foundation matrix og se om du finner hjelp i det. Evt kan man teste i butikken før man kjøper hvis man finner det man vil ha i en fysisk butikk. Anonymkode: 6487c...46f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 Jeg bruker en variant fra Makeup Mekka, Mineral Loose Flawless Foundation, men den er ikke veldig dekkende. Det varierer litt hvor god hjelp fargebeskrivelsene/navnene er, men etter hvert kjenner jeg hudtonen min og sminkespråk godt nok til å ha en viss peiling. Noen nettsider gir også oversikt over hvilken farge i et merke som er tilsvarende i andre merker. Det enkleste er nok å velge en variant du får kjøpt i butikk, slik at du kan prøve der. Test den i ansiktet, gjerne på kjevebeinet, for å se hvordan den matcher hudtonen din. Se deg selv i dagslys før du bestemmer deg for hvilken farge som passer din hudtone best. Anonymkode: 66cf6...ada
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 Bruker bare minerals og fikk hjelp i butikken til å finne riktig farge. Anonymkode: 34bd5...4fa
Sukkerbi Skrevet 29. desember 2017 #6 Skrevet 29. desember 2017 (endret) Everyday minerals! Har utrolig mange nyanser, til og med som er lys nok til lille spøkelse-fargede meg Et av de billigere merkene også. Er løs-pudder, men varer leeenge. Edit: God dekkevne også synes jeg :-) Endret 29. desember 2017 av Sukkerbi 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #7 Skrevet 29. desember 2017 59 minutter siden, Sukkerbi skrev: Everyday minerals! Har utrolig mange nyanser, til og med som er lys nok til lille spøkelse-fargede meg Et av de billigere merkene også. Er løs-pudder, men varer leeenge. Edit: God dekkevne også synes jeg :-) Hvor kjøper du den, kan den kjøpe i butikk eller bare på nett kanskje? Anonymkode: a3da6...d44
Sukkerbi Skrevet 29. desember 2017 #8 Skrevet 29. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor kjøper du den, kan den kjøpe i butikk eller bare på nett kanskje? Anonymkode: a3da6...d44 Jeg har dessverre ikke sett merket i butikk, så jeg kjøper på coverbrands.no Fargene er veldig like i virkeligheten slik som de er avbildet på siden, i hvertfall de jeg har kjøpt, så jeg fant riktig nyanse ved kjøp nr2 1
Fju Skrevet 29. desember 2017 #9 Skrevet 29. desember 2017 Bruker Jane Iredale. Den faste varianten (pure pressed) har bedre dekkevne enn puddervarianten, men pudderet gir veldig fin glød. De har en veldig bra fargeguide i nettbutikken, men det beste er vel å få hjelp i en butikk 😊 Har brukt Jane Iredale i 8 år. Virker som de vinner priser for produktene sine støtt og stadig.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #10 Skrevet 30. desember 2017 På 29.12.2017 den 14.59, Fju skrev: Bruker Jane Iredale. Den faste varianten (pure pressed) har bedre dekkevne enn puddervarianten, men pudderet gir veldig fin glød. De har en veldig bra fargeguide i nettbutikken, men det beste er vel å få hjelp i en butikk 😊 Har brukt Jane Iredale i 8 år. Virker som de vinner priser for produktene sine støtt og stadig. Oi, så mye det koster, hvor lenge varer en slik? Fant ikke guiden da. Bare prisen😂 Anonymkode: a6f6e...991
Fju Skrevet 30. desember 2017 #11 Skrevet 30. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi, så mye det koster, hvor lenge varer en slik? Fant ikke guiden da. Bare prisen😂 Anonymkode: a6f6e...991 Pure pressed finnes i refill, det er *litt* billigere. Mine pleier å holde i 3-4 måneder 😊 Virker denne lenken? https://www.janeiredale.no/ispeedmatch
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #12 Skrevet 30. desember 2017 45 minutter siden, Fju skrev: Pure pressed finnes i refill, det er *litt* billigere. Mine pleier å holde i 3-4 måneder 😊 Virker denne lenken? https://www.janeiredale.no/ispeedmatch Takk, den virka:) Anonymkode: a6f6e...991
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #13 Skrevet 31. desember 2017 Jeg bruker BareMinerals. Finnes dessverre ikke i butikk der jeg bor, så jeg brukte nettsiden til å finne riktig farge, de har en ganske grei guide der. I tillegg kjøpte jeg et par andre nyanser for å ha muligheten til å blende og lage en mørkere nyanse til sommeren. Anonymkode: 225e2...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå