Gå til innhold

Hva fikk du til jul? Inspirasjon tråd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne med link eller bilde.

Anonymkode: f5638...5f4

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favoritt var :

5.jpg

• Liker 6
Skrevet

Henger meg på denne og følger med! Jeg handler gjerne neste års julegaver på januarsalg! 

Neste år kommer det til å bli en del forbruksting i julegave. Lys og servietter, vin, sjokolade og den type ting. Vi har vel alle nok av skapfyll!

• Liker 2
Skrevet
Just now, ..... said:

Henger meg på denne og følger med! Jeg handler gjerne neste års julegaver på januarsalg! 

Huff, ikke gjør det, det verste jeg vet er å få gaver jeg ikke kan bytte til noe annet.

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, ikke gjør det, det verste jeg vet er å få gaver jeg ikke kan bytte til noe annet.

Jeg signere den, synd å måtte kaste gaver.

Anonymkode: 0d699...c24

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs jo hva man kjøper tenker jeg. I fjor kjøpte jeg flere skisparkesykler til 99kr på xxl, supre gaver som kostet 399 i utgangspunktet! De ungene som fikk disse var storfornøyd! Kjøper ikke ræl selv om jeg handler på salg! 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, ..... skrev:

Spørs jo hva man kjøper tenker jeg. I fjor kjøpte jeg flere skisparkesykler til 99kr på xxl, supre gaver som kostet 399 i utgangspunktet! De ungene som fikk disse var storfornøyd! Kjøper ikke ræl selv om jeg handler på salg! 

Jeg har fått klær som ikke er i min stil i det hele tatt og helt feil i størrelse, jeg har fått kaffekaner, salt og peppekverner, duflys som jeg har masse vis av og endel dyre ting, og det har blitt kjøpt så tidlig at det ikke går ann å bytte lengre, eller har gått ut av produsksjon.

Jeg har opplevd at gavene har bltt pakket ut av plasten slik at man ikke kan bytte-

og heller ikke med bytte lapp-.

jeg synes det er en uting og gjøre det på den måten.

Da er mottakeren stuck med en gave de ikke vil ha.  Som da kanskje ender i søpla.

At det er kjøpt på tilbud bryr jeg meg ikke om, så lenge jeg kan bytte.

Jeg bryr meg heller ikke om prisen, det er tanken som teller, men noen ganger bommer den tanken fulstendig.

• Liker 5
Skrevet

Slettvoll Dorian sofa og 3 Slettvoll Dorian stoler, og 2 Slettvoll anthony bord :) Veldig forbøyd!

Anonymkode: 6bcf6...1e7

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, ..... skrev:

Neste år kommer det til å bli en del forbruksting i julegave. Lys og servietter, vin, sjokolade og den type ting. Vi har vel alle nok av skapfyll!

God ide hvis man driter i de man gir gave til. Kanskje ikke så viktig om de ikke blir fornøyd, eller om gaven ikke skulle passe.

• Liker 3
Skrevet

Sengesett fra Høie 

Stor Eva Solo vannkarafel 

Bunadsølv 

Fotobok med samlet bilder fra jeg var 0-18 år. 

Lusekofte. 

Det var disse jeg ble aller mest glad for :)

Anonymkode: 0329a...4cb

• Liker 2
Skrevet

En svart ytterjakke, svarte støvletter, burgunder støvletter, brun veske, burgunder veske, svart veske, et smykke og armbånd, pledd. Veldig fornøyd med gavene. Både ting jeg trengte og ønsket meg veldig.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått klær som ikke er i min stil i det hele tatt og helt feil i størrelse, jeg har fått kaffekaner, salt og peppekverner, duflys som jeg har masse vis av og endel dyre ting, og det har blitt kjøpt så tidlig at det ikke går ann å bytte lengre, eller har gått ut av produsksjon.

Jeg har opplevd at gavene har bltt pakket ut av plasten slik at man ikke kan bytte-

Da er mottakeren stuck med en gave de ikke vil ha.  Som da kanskje ender i søpla.

Jeg bryr meg heller ikke om prisen, det er tanken som teller, men noen ganger bommer den tanken fulstendig.

Da synes jeg du skal fortelle høyt og tydelig at du bare vil ha kontanter i julegave! Kan de ikke bare Vipse et passende beløp over til deg så er de ferdige med den saken?

Faen så bortskjemt du er. 

Anonymkode: b1d4c...95e

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke akkurat en menneskerett å få bytte gaver da.

Anonymkode: 47493...50b

• Liker 2
Skrevet

Bedre å kunne bytte en å kaste det i søpla, også sier det faktisk litt om giveren, at man ikke gir kun for å gi. Da kan de fint droppe gavene hvis de ikke en gang gidder å prøve.

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, QQbaby skrev:

God ide hvis man driter i de man gir gave til. Kanskje ikke så viktig om de ikke blir fornøyd, eller om gaven ikke skulle passe.

Enig :)

Anonymkode: 510e8...616

• Liker 3
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med denne (lysegrå).

1.jpg

• Liker 4
Skrevet

Tynne ullsokker til hverdagsbruk på vinteren -forbruksvare hos meg, så veldig bra!!

Julepynt fra Georg Jensen. Fine greier!

Hårprodukter fra frisøren. Forbruksvare av kvalitet og tilpasset meg og derfor personlig.

Oppvasktabletter. Hvem trenger ikke det?

Noe godteri. 

Penger.

Anonymkode: 7c842...ae4

• Liker 2
Skrevet (endret)

Image result for politisk ukorrekt

Endret av madsegen
Litt teit med fargene på kortene, da man kan se hvem som har lagt hva..
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...