AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Jada, så er de glade 20 åra snart over. Kan ikke huske sist jeg virkelig tente på en kvinne. Må ha vært en gang før 25. Merker at det ble mindre og mindre etter hvert som jentene rundt meg ble eldre. Men det handler nok ikke bare om at jevngamle kvinner blir gråere. Også når jeg treffer ungdommelige jenter så er entusiasmen min dempa. Syns bare de er så kjedelige. Ikke nødvendigvis dialogmessig, men de interesserer meg ikke så mye. Joda, kunne feid over dem ei natt, men neste natt, og natta etter der? Ei måned senere? Ellers takk. SÅ hva er egentlig vitsen med dating osv når man er ferdig med sin seksuelle prime? Bare for å få barn, familie? Høres hvertfall kjedelig ut? Så er det noe vits med kvinner for en mann rundt 30 som har rast fra seg mye? Kan det få negative fysiologiske konsekvenser og rett og slett si seg ferdig med sex og dating? Anonymkode: 12d5b...621
bortebra Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Tror ikke verden blir skadelidende om akkurat du trekker deg tilbake. Nok av andre menn som ikke har mista gnisten selv om de har passert 30. 19
spektralkatt Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 Det er helt greit å føle det slik selvfølgelig, helt greit å velge det livet du selv opplever som meningsfyllt. 😊 Du skal ikke føle det er noe galt med deg fordi du er lite interessert i dating/ forhold i alle fall!! Det er helt normalt å ha det som du. Noen i kortere perioder, noen i lengre. 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, bortebra said: Tror ikke verden blir skadelidende om akkurat du trekker deg tilbake. Nok av andre menn som ikke har mista gnisten selv om de har passert 30. Men det er jo rart at de ikke har det, er det ikke? Jeg skjønner bare ikke hva det er som får andre menn til å ville ha aldrende kvinne år etter år. Jeg skjønner ikke hva det er de ser i disse kvinnene som jeg ikke ser. Anonymkode: 12d5b...621
Lexicon Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 but da pussy man.......DA PUSSYYYYYYY!!! 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #7 Skrevet 27. desember 2017 Det er rimelig dødfødt å spørre andre kvinner på et kvinneforum om hvorfor du som mann ikke tenner på kvinner lengre. Kanskje du skal ta en tur på et forum med litt flere menn? Det er ikke noe problem å trekke seg tilbake fra dating når du ikke har lyst på noen heller. Helt fair. Kan hende du endrer mening etterhvert som du bikker 30 og føler at det er noe som mangler allikevel. Eller kanskje du skal prøve om du kanskje tenner på menn? Det kan jo også være en grunn til at du ikke tenner på kvinner lengre? Anonymkode: 294fa...818 7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #8 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, Lexicon skrev: but da pussy man.......DA PUSSYYYYYYY!!! Det der blir som å rope SJOKOLAAAAAAAADE til noen som har blitt dritlei av sjokolade... Anonymkode: 294fa...818
Gjest yeans Skrevet 27. desember 2017 #9 Skrevet 27. desember 2017 Enten er du bifil uten å vite det, eller du er deprimert, eller du er aseksuell. Ikke skyld på kvinner fordi du kjeder deg.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #10 Skrevet 27. desember 2017 Jeg har faktisk mistet lysten på menn etter å ha lest alle kommentarene skrevet av menn her på kvinneguiden. Anonymkode: 41110...3fc 11
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #11 Skrevet 27. desember 2017 Menn som er lei kvinner, hater kvinner, kjeder seg over kvinner, forakter kvinner, irriterer seg over kvinner eller er likegyldige til kvinner ser av en merkelig grunn ut til å ha en ting til felles: De henger på kvinneguiden. Forstå det den som kan. Anonymkode: 0683c...b15 27
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #12 Skrevet 27. desember 2017 Du høres ut som en som ikke har innsett helt enda at han er homofil. Altså en homofil i fornektelse. Vil anbefale deg å omgås med homofile menn og innse at det er ikke kvinner det er noe galt med, men at kvinner for deg som er homo er det jo ikke noe romantisk eller seksuelt poeng med. Forøvrig kan kvinner også være gode støttespillere og venner også da. Du hadde heller ikke vært født om det ikke var for kvinner så helt uten poeng er vi ikke altså Anonymkode: 8d41b...7ad 3
Gjest A National Acrobat Skrevet 27. desember 2017 #13 Skrevet 27. desember 2017 Har det noe med det du leser generelt på kg. å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #15 Skrevet 27. desember 2017 2 minutter siden, Katten.2.0 said: Mer på meg! Hva er det du ser i dem som ikke jeg ser? Jeg skjønner det ikke. Anonymkode: 12d5b...621
Katten.2.0 Skrevet 27. desember 2017 #16 Skrevet 27. desember 2017 18 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er det du ser i dem som ikke jeg ser? Jeg skjønner det ikke. Anonymkode: 12d5b...621 Hvor skal jeg begynne? Øynene, håret, nakken, kragebeinet, brystene, midjen, de nydelige linjene til hoftene, rumpa (sukk), fitta, muskelfestene som kommer til syne på innsiden av lårene når hun sprer bena for meg, leggene, de søte små tærne, lukten, smaken av leppene, smaken av nakken, brystvortene, innsiden av låret, kjønnet, stønnene hennes, ansiktuttrykket som skaper formidler det nydelige skjæringspunktet mellom smerte og nytelse, varmen, tryggheten, latteren, roen, den varme myke huden mot min. Min kjærlighet for kvinner er utømmelig. Min dragning ustoppelig. 7
Uni Skrevet 27. desember 2017 #17 Skrevet 27. desember 2017 46 minutter siden, AnonymBruker said: Kan ikke huske sist jeg virkelig tente på en kvinne. ... ...Men det handler nok ikke bare om at jevngamle kvinner blir gråere. Også når jeg treffer ungdommelige jenter så er entusiasmen min dempa. Syns bare de er så kjedelige. Ikke nødvendigvis dialogmessig, ... ...Joda, kunne feid over dem ei natt, men neste natt, og natta etter der? Ei måned senere? Ellers takk. SÅ hva er egentlig vitsen med dating osv når man er ferdig med sin seksuelle prime? Bare for å få barn, familie? Høres hvertfall kjedelig ut? Med andre ord, den eneste gleden du noen gang har sett i kvinner er sex? Hold deg gjerne langt unna dating, det er helt greit for oss andre. 3
miss summers Skrevet 27. desember 2017 #18 Skrevet 27. desember 2017 Neh, ser ikke så mye poeng i kvinner jeg heller. Verden hadde fint klart seg uten.
Gjest yeans Skrevet 27. desember 2017 #19 Skrevet 27. desember 2017 9 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Hvor skal jeg begynne? Øynene, håret, nakken, kragebeinet, brystene, midjen, de nydelige linjene til hoftene, rumpa (sukk), fitta, muskelfestene som kommer til syne på innsiden av lårene når hun sprer bena for meg, leggene, de søte små tærne, lukten, smaken av leppene, smaken av nakken, brystvortene, innsiden av låret, kjønnet, stønnene hennes, ansiktuttrykket som skaper formidler det nydelige skjæringspunktet mellom smerte og nytelse, varmen, tryggheten, latteren, roen, den varme myke huden mot min. Min kjærlighet for kvinner er utømmelig. Min dragning ustoppelig. Wow dette var litt av en objektifisering... Hvilke andre kvaliteter liker du ved kvinner? Sånn rent bortsett fra sex?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #20 Skrevet 27. desember 2017 13 minutter siden, Katten.2.0 said: Hvor skal jeg begynne? Øynene, håret, nakken, kragebeinet, brystene, midjen, de nydelige linjene til hoftene, rumpa (sukk), fitta, muskelfestene som kommer til syne på innsiden av lårene når hun sprer bena for meg, leggene, de søte små tærne, lukten, smaken av leppene, smaken av nakken, brystvortene, innsiden av låret, kjønnet, stønnene hennes, ansiktuttrykket som skaper formidler det nydelige skjæringspunktet mellom smerte og nytelse, varmen, tryggheten, latteren, roen, den varme myke huden mot min. Min kjærlighet for kvinner er utømmelig. Min dragning ustoppelig. Tror responsen du har fått er mer det jeg ser i kvinner, men syns du gjorde et godt forsøk. Anonymkode: 12d5b...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå