Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #1 Skrevet 6. mars 2002 Hei.... Jeg er en jente som nå har møtt en utrolig herlig og kjekk gutt!! Vet at det kunne fungert kjempe bra mellom oss.... Men problemet er jo at jeg er 174 cm og han er 10 cm lavere enn meg!! Og ikke bare det men han er ganske spinkel også.... (skostørrelsen hans er 38, mens min er 39) Jeg er nok litt større enn han i bredden også!! Så når det kommer til sex, så blir jeg nesten litt flau å tenke på meg og han sammen!! Noen som er i samme situasjon e.l som kanskje kan gi meg noen gode råd/erfaringer?? Så synd at dette skal ødelegge alt! Klem fra meg ;o)
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #2 Skrevet 6. mars 2002 Ærlig talt.........!!!!! Jeg ser ærlig talt ikke problemet!!! Verdens herligste gutt sier du - og så trekker du noe så trivielt som høydeforskjell frem som et problem??? Selv er jeg 180 høy, og kjæresten min er 170 - og det har VI ingen problemer med. Forholdet vårt er unikt og sterkt på alle plan - sexen fungerer utmerket, for min del faktisk bedre enn det jeg trodde var mulig. Vi mennesker har noen rare holdninger..... bl.a. skal jenta være liten og vever i forhold til gutten........ Faktum er at gjennomsnittshøyden for jenter bare øker og øker. Så mitt råd til deg er at dersom du ikke klarer å se bort fra dette lille "problemet" ditt, så anbefaler jeg deg å gjøre det slutt med denne "verdens herligste gutt" - for til syvende og sist så kommer du inderst inne til å være flau over ham grunnet høyden - og DET fortjener han ikke. Sorry - ikke mye sympati å spore her hos meg. 10na - still in disguise
Gjest sexysadie Skrevet 6. mars 2002 #3 Skrevet 6. mars 2002 sYNES IKKE DENNE DAMEN HELT FORTJENER DENNE HELIGE FYREN!HUN HØRES BARE BARNSLIG UT!
Gjest petra Skrevet 6. mars 2002 #4 Skrevet 6. mars 2002 Elsker du han???? Neppe...For da hadde du ikke tenkt tanken engang.. Men det kommer nokk og da ler du av alle de domme tingene du beskymret deg over.-Hvis ikke er det ikke mannen i ditt liv -)
Gjest Tristessa Skrevet 6. mars 2002 #5 Skrevet 6. mars 2002 Er selv mindre, men ikke tynnere enn min kjære... Litt artig, da kan jeg rappe buksene hans og ha laaange bukser som også er sokker! *ler og er ganske sliten etter flere time foran skjermen* Men hva problemet ditt er, det ser jeg ikke. Hvis dere elsker hverandre er dette det minste problemet! Lily
Barbie Skrevet 7. mars 2002 #6 Skrevet 7. mars 2002 Jeg kan faktisk skjønne hva du mener. Min tidligere kjæreste var litt mindre enn meg. Jeg er 176 cm,og han var 170. Ikke mye synes kanskje noen,men for meg var det plagsomt. Spesielt hvis han ville holde hånden når vi var ute og gikk,og når vi sto og kysset. Jeg elsket denne mannen over alt på jord,så det hadde ingenting med mangel på kjærlighet å gjøre. Problemet mitt var at jeg følte meg så utrolig DIGER ved siden av ham,og ingen jenter liker den følelsen! Jeg husker at jeg tok opp dette "problemet" med moren min,og hun bare fnyste av meg. Jeg innser jo nå at det var fjollete,men det var faktisk plagsomt. Det viktigste er alikevel at han er snill og god,du vil nok venne deg til høyden hans etterhvert. Kos deg du,og ikke la dette komme mellom dere.
Tiriltunge Skrevet 7. mars 2002 #7 Skrevet 7. mars 2002 Jeg er selv over 1,80 høy, og veier rundt 80-85 kilo. Det vil si at jeg ikke akkurat er av de minste! (Og, siden du bringer skostørrelse inn i dette, jeg bruker størrelse 43...) Nå er gjennomsnittshøyden på norske menn rundt 1,78, hvis jeg ikke husker helt feil. Altså: Hvis jeg bare hadde akseptert de som var høyere/større enn meg ville utvalget blitt utrolig begrensa! Min eks, som jeg var sammen med i nesten ni år, var 6-7 cm lavere enn meg, og 10-15 kilo lettere. Ingen av oss opplevde dette som noe problem noen gang. Nå har jeg en ny kjæreste, som også er en del lavere enn meg. Hvis kriteriene mine for en kjæreste skulle vært at han var større enn meg, ville jeg gått glipp av noen praktfulle menn og herlige forhold. Så, mitt råd til deg er, ikke tenk på det! Det er helt irrelevant, så lenge dere er glade i hverandre. _________________ Tiriltunge 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tiriltunge den 2002-03-07 10:13 ]
aline Skrevet 7. mars 2002 #8 Skrevet 7. mars 2002 Jeg var sammen med en gutt som var både tynnere, lavere og hadde mindre føtter en meg, det var utrolig plagsomt! MEN, det var fordi han ikke var den rette for meg. Han var også ett herlig menneske... men det er ikke alltid det er nok. Det er mange herlige menn der ute, de er ikke skapt for deg/meg alle samme allikevel. Søstern min, har alltid "trodd" at det var viktig med høyde, inntill hun fant den mannen som faktisk er den rette for henne. Han er vel ca 10cm lavere en henne, mulig han er tynnere også, og beinstørrelsen? er jeg ikke sikker på. Klart hun har gitt uttrykk for at hun kan føle seg "diger"/"elefant" etc ved siden, men plager henne? det er nok feil ord. Det kunne aldri stått imellom henne og hennes kjære og ødelagt forholdet mellom dem! Da måtte noe annet være galt først. Dersom han er din rette, bryr du deg ikke nevneverdig om dette "problemet". Betyr det så mye for deg at du "skjemmes" over det(ham?), er han ikke den rette uansett hvor herlig han er. tror jeg ihvertfall.12
EmmaK Skrevet 1. april 2002 #9 Skrevet 1. april 2002 Jeg kan godt skjønne hva du mener- jeg er selv 1.80 og min elskede er rundt 1.65. I begynnelsen følte jeg at jeg gikk rundt svevte i forhold til ham, å må nok si at jeg synest det var litt flaut.. Men det gikk seg til etter hvert, å nå er det bare komisk! Veeeldig komisk.. For å si det sånn så kan du risikere noen lang blikk, og at det, iallefall i vårt tilfelle ble litt problematisk å holde hverandre i hendene (da han holdt på o brekke håndleddet) og at det vil oppstå en rekke komiske situasjoner, men det er ikke noe å bekymrer seg over! Ps. I senga er det ikke noe prolem at han er mindre enn meg! (utenom at beina mine som oftest ligger en halv meter utenfor dyna.,..)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #10 Skrevet 12. november 2021 Jeg har selv vært sammen med en mann som var 5 cm lavere enn meg, men han hadde brede skuldre og var litt robust. 10 cm lavere og spinkel, det er verre. Da hadde jeg følt meg lite kvinnelig ovenfor den mannen. Man vil jo ikke føler at man kan knuse en mann heller 😬 Anonymkode: 0f472...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå