Gå til innhold

Er dette greit for dere damer?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 27.12.2017 den 15.50, SlemUlv skrev:

Da hadde han blitt sparket til. 

Så ditt tips til noen som opplever noe som Kan for noen oppleves som ubehagelig/deilig/ekkelt/uvandt/spennende(?) er vold? Det høres jo sundt ut fra ei som hele tiden forkynner kommunikasjon. 

Anonymkode: e99be...bc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mhmmm Ecoli..

Anonymkode: 4948e...2bb

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så ditt tips til noen som opplever noe som Kan for noen oppleves som ubehagelig/deilig/ekkelt/uvandt/spennende(?) er vold? Det høres jo sundt ut fra ei som hele tiden forkynner kommunikasjon. 

Anonymkode: e99be...bc2

Helt klart, om noen prøver å voldta meg, sparker jeg glatt. 

Man snakker sammen først

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mhmmm Ecoli..

Anonymkode: 4948e...2bb

Du er i feil tråd.

Anonymkode: e13b1...a55

• 2 uker senere...
Skrevet
På 27.12.2017 den 15.44, AnonymBruker skrev:

Et spørsmål til damer, er det greit at mannen dere ligger med rimmer dere? Uten at han krever noe tilbake

Anonymkode: e13b1...a55

Topp stemning, elsker når gubben tar seg til rette, synes d er turn off å spørre under akten. Har sagt til sambo at vil han prøve noe, spør før, å da ikke 1 minutt før sex,  eller bare gjør d så kan man prate om d etterpå om man likte d, (man kan jo prøve seg forsiktig fram, merker jo fort på kroppsspråket om d dr godkjent eller ikke)men jeg liker å prøve d 2-3 ganger før jeg tar et standpunkt, alt er rart første gangen man prøver noe, men noe vet man at man ikke vil prøve, men jeg er med på d meste jeg, noe trenger å fordøyes lengre. Hvorfor skal man nekte seg selv å prøve noe som man kanskje kan like?? 

Alt etter humør og setting 😀

Anonymkode: 2229f...d6a

Skrevet

For mitt vedkommende: ja, hvis ham vil slikke meg i rompa, så kan han få gjøre det, kanskje jeg liker det? Er med på det meste.

Anonymkode: 652bb...fb9

Skrevet

Rimming gir jeg absolutt ikke noe positivt. Det gir meg dessuten assosiasjoner til en hund.

Jeg hadde ikke likt å bli overrasket av en plutselig rimming.

Anonymkode: 4483b...129

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...