AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Et spørsmål til damer, er det greit at mannen dere ligger med rimmer dere? Uten at han krever noe tilbake Anonymkode: e13b1...a55
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Hva er rimmer? Anonymkode: d0325...d95
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er rimmer? Anonymkode: d0325...d95 Å slikke noen i rumpa Anonymkode: e13b1...a55
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 Det er sånt man snakker om før man gjør. Noen damer vil syntes det er greit og noen vil ikke syntes det er greit, derfor spør man først. Og gjerne ikke midt oppi akten, men tidligere i en ikke-seksuell setting "jeg kunne tenke meg å rimme deg, skal vi prøve/ville du likt det?" Anonymkode: da42f...e8d
SlemUlv Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 Ikke uten at det er blitt diskutert først. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Ikke uten at det er blitt diskutert først. Hva om han helt plutselig gjorde det? Anonymkode: e13b1...a55
SlemUlv Skrevet 27. desember 2017 #7 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva om han helt plutselig gjorde det? Anonymkode: e13b1...a55 Da hadde han blitt sparket til. 1
bortebra Skrevet 27. desember 2017 #8 Skrevet 27. desember 2017 "Mannen jeg ligger med". For min del er det stor forskjell på en elsker og en kjæreste. Sistnevnte åpner for mye mer eksperimentering. Men for å være sikker bør du spørre den aktuelle dama, så slipper du å skape en kjip scene. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #9 Skrevet 27. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva om han helt plutselig gjorde det? Anonymkode: e13b1...a55 Hadde avbrutt samleiet og følt så mye ubehag at jeg hadde gått/bedt han gå . Som sagt, dette er ting man snakker om først! Anonymkode: da42f...e8d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #10 Skrevet 27. desember 2017 25 minutter siden, bortebra skrev: "Mannen jeg ligger med". For min del er det stor forskjell på en elsker og en kjæreste. Sistnevnte åpner for mye mer eksperimentering. Men for å være sikker bør du spørre den aktuelle dama, så slipper du å skape en kjip scene. Hvis man stoler på elskeren kan man eksperimentere minst like mye som med en kjæreste. Han jeg har sex med nå (i over 1 år) utforsker jeg absolutt alt med, vi sexter mye og der kommer mye av det vi fantaserer om frem. Vi rimmer hverandre begge to, men vi tok det opp på forhånd ja, ikke alle er glad i anallek på noen måte. Anonymkode: f4b5b...34e 1
SlemUlv Skrevet 27. desember 2017 #11 Skrevet 27. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man stoler på elskeren kan man eksperimentere minst like mye som med en kjæreste. Han jeg har sex med nå (i over 1 år) utforsker jeg absolutt alt med, vi sexter mye og der kommer mye av det vi fantaserer om frem. Vi rimmer hverandre begge to, men vi tok det opp på forhånd ja, ikke alle er glad i anallek på noen måte. Anonymkode: f4b5b...34e Forskjellen ligger i om det er snakket om eller ikke, er det kommet frem i fantasier at dette er noe dere begge vill, supert. Er ille temaet rørt engang, ikke gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #12 Skrevet 27. desember 2017 9 minutter siden, SlemUlv skrev: Forskjellen ligger i om det er snakket om eller ikke, er det kommet frem i fantasier at dette er noe dere begge vill, supert. Er ille temaet rørt engang, ikke gjør det. Helt enig ! Anonymkode: da42f...e8d
bortebra Skrevet 27. desember 2017 #13 Skrevet 27. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man stoler på elskeren kan man eksperimentere minst like mye som med en kjæreste. Han jeg har sex med nå (i over 1 år) utforsker jeg absolutt alt med, vi sexter mye og der kommer mye av det vi fantaserer om frem. Vi rimmer hverandre begge to, men vi tok det opp på forhånd ja, ikke alle er glad i anallek på noen måte. Anonymkode: f4b5b...34e Som sagt; jeg, for min del, har klare grenser for hva jeg gjør og ikke gjør med en jeg ikke har følelser for. Det nytter ikke å snakke i generelle termer, fordi alle er ulike. Jeg føler meg veldig mye friere når jeg elsker noen og han elsker meg tilbake, enn dersom det er bare sex. For all del; det er ikke bare misjonæren med en elsker, men rimming, det skjer ikke utenom forhold. Det har ikke så mye med tillit å gjøre, som med følelser. Rart, kanskje, for andre. Men sånn fungerer jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #14 Skrevet 27. desember 2017 Typen min gjorde det uten å spørre, og det gikk fint for meg, fordi jeg likte det. Det har du ingen garanti for at dama di gjør, da smaken er som baken, bokstavelig talt i dette tilfellet. Det handler også om tillit. Det er uansett enklere å spørre dama selv hva hun synes er greit og ikke, enn å spørre og grave i kvinneguiden Anonymkode: 968eb...9f2 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #15 Skrevet 27. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typen min gjorde det uten å spørre, og det gikk fint for meg, fordi jeg likte det. Det har du ingen garanti for at dama di gjør, da smaken er som baken, bokstavelig talt i dette tilfellet. Det handler også om tillit. Det er uansett enklere å spørre dama selv hva hun synes er greit og ikke, enn å spørre og grave i kvinneguiden Anonymkode: 968eb...9f2 Bare lurer på hva damer generelt synes Anonymkode: e13b1...a55
SlemUlv Skrevet 27. desember 2017 #16 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare lurer på hva damer generelt synes Anonymkode: e13b1...a55 Det vil du aldri få svar på.. Og om du skulle klare å finne et, så er det langt fra sikkert at det stemmer med din sexpartner. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #17 Skrevet 27. desember 2017 3 minutter siden, SlemUlv skrev: Det vil du aldri få svar på.. Og om du skulle klare å finne et, så er det langt fra sikkert at det stemmer med din sexpartner. Har fått mange svar her Anonymkode: e13b1...a55
SlemUlv Skrevet 27. desember 2017 #18 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har fått mange svar her Anonymkode: e13b1...a55 Fra individer ja, individuelle tanker og følelser.. Som ikke går an å generalisere. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #19 Skrevet 27. desember 2017 17 minutter siden, SlemUlv skrev: Fra individer ja, individuelle tanker og følelser.. Som ikke går an å generalisere. Egentlig Anonymkode: e13b1...a55
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #20 Skrevet 27. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man stoler på elskeren kan man eksperimentere minst like mye som med en kjæreste. Han jeg har sex med nå (i over 1 år) utforsker jeg absolutt alt med, vi sexter mye og der kommer mye av det vi fantaserer om frem. Vi rimmer hverandre begge to, men vi tok det opp på forhånd ja, ikke alle er glad i anallek på noen måte. Anonymkode: f4b5b...34e 😂 ikke alt folk trenger å vite 😂 Anonymkode: ea5bd...75f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå