Gjest Winza Skrevet 27. desember 2017 #1 Del Skrevet 27. desember 2017 Er det andre her som gruer seg til når folk begynner å skyte opp raketter? Jeg hater det, lager så jævla mye støy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 27. desember 2017 #2 Del Skrevet 27. desember 2017 Syns det er kjempefint ! Bare en tar hensyn til dyra og ikke raver dritings rundt med raketter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. desember 2017 #3 Del Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Syns det er kjempefint ! Bare en tar hensyn til dyra og ikke raver dritings rundt med raketter. Og gjør det på områder hvor det ikke bor masse folk, siden ikke alle liker å høre alt støyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. desember 2017 #4 Del Skrevet 27. desember 2017 2 minutter siden, Nyttårsforsett skrev: Har ingen problemer med raketter på nyttårsaften. Unner folk å få feire en gang i året. Problemet er de som skyter opp både lenge før og lenge etter nyttårsaften. Det er svært lite omtenksomt overfor dyr som blir vettskremt. Mye lettere for eierne å ta hensyn til dyra om rakettene kun kommer på nyttårsaften enn om de dundrer løs både lenge før og lenge etter! Tips til @Winza bruk øreplugger, hodetelefoner eller noe så slipper du å høre på rakettene. Eller hørselsvern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A National Acrobat Skrevet 27. desember 2017 #5 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg bor i en by hvor de skyter opp raketter flere ganger i året, enn kun på nyttårsaften. Heldigvis har jeg en hund som ikke bryr seg om raketter. Men det kunne for min del vært forbudt på grunn av alle andre dyr som blir redde. I tillegg til alle ulykkene som kan skje med fyrverkeri. Det er en uting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 27. desember 2017 #6 Del Skrevet 27. desember 2017 ja hunden min sa i dag at dette blir et mareritt hele forbanna 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. desember 2017 #7 Del Skrevet 27. desember 2017 Kanskje mammaen din kan være hos deg denne kvelden? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. desember 2017 #8 Del Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, Evilposelos skrev: Kanskje mammaen din kan være hos deg denne kvelden? Hehe morsom du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. desember 2017 #9 Del Skrevet 27. desember 2017 Nei, syns det er fint med alle fargene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. desember 2017 #10 Del Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, Calandria skrev: Nei, syns det er fint med alle fargene jeg Fine farger men fæl støy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoey Skrevet 27. desember 2017 #11 Del Skrevet 27. desember 2017 Får håpe flere byer gjør som Gøteborg og Jønkøping og bytter fyrverkeri med lasershow. Lydløst, fritt for avfall. Pent å se på. Men i utkanten er det litt trist om det ikke er noe fyrverkeri. Selv trives jeg best med å se på avstand, blir alltid litt nervøs om noen tenner på batterier og fyrverkeri på vår gårdsplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. desember 2017 #12 Del Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, Zoey skrev: Får håpe flere byer gjør som Gøteborg og Jønkøping og bytter fyrverkeri med lasershow. Lydløst, fritt for avfall. Pent å se på. Men i utkanten er det litt trist om det ikke er noe fyrverkeri. Selv trives jeg best med å se på avstand, blir alltid litt nervøs om noen tenner på batterier og fyrverkeri på vår gårdsplass. Googlet det nå, det ser skikkelig kult ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 27. desember 2017 #13 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg er ikke noe kjempe glad i fyrverkeri, men irriterende med de som fyrer opp flere timer før og dagen før. Skulle ønske alle kunne fyre opp klokka 00.00. Men mange fyrer opp før 12 pga barna. Greit nok, hva er vitsen med å fyrer opp dagen før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. desember 2017 #14 Del Skrevet 27. desember 2017 Er livredd nyttårsraketter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 27. desember 2017 #15 Del Skrevet 27. desember 2017 Liker det ikke, nei. Vi skal i besøk, men går hjem til dyrene våre rundt kl 22.00 for å være sammen med dem når det verste står på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 27. desember 2017 #16 Del Skrevet 27. desember 2017 Det er jo ikke så høyt? Bare sett på noe høy musikk så hører du det såvidt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. desember 2017 #17 Del Skrevet 27. desember 2017 6 minutter siden, Nicathv skrev: Det er jo ikke så høyt? Bare sett på noe høy musikk så hører du det såvidt. Når de gjør det nært så er det høyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 27. desember 2017 #18 Del Skrevet 27. desember 2017 Gruer meg for jeg veit at mange dyr blir skremt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 27. desember 2017 #19 Del Skrevet 27. desember 2017 1 time siden, Nyttårsforsett skrev: Har ingen problemer med raketter på nyttårsaften. Unner folk å få feire en gang i året. Problemet er de som skyter opp både lenge før og lenge etter nyttårsaften. Det er svært lite omtenksomt overfor dyr som blir vettskremt. Mye letrere for eierne å ta hensyn til dyra om rakettene kun kommer på nyttårsaften enn om de dundrer løs både lenge før og lenge etter! Tips til @Winza bruk øreplugger, hodetelefoner eller noe så slipper du å høre på rakettene. Og mye bedre for de ville dyrene også om det er over på noen minutter i stedet for å smelle på timesvis og dagesvis. Det er ikke bare kjæledyr som blir skremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå