AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Hvordan fikk du jobb? Og hvilken tid jobber du? Hva studerer du? Anonymkode: a0318...3c6
Safiye Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Jeg studerer til å bli siviløkonom, og jobber som apotekmedarbeider. Fikk jobben via min tante, som hadde jobbet der tidligere. Varierende arbeidstider, helvakter fra 11-18/9-17, eventuelt kveldsvakt 17-20 eller helg. Nå har jeg ingen obligatoriske forelesninger, så fri til å jobbe når det passer. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Studerer rettsvitenskap. Om somrene jobber jeg på ørretfabrikk (sløyer fisk etc), og ellers i året jobber jeg hos Kiwi. Fikk jobbene ved å søke. Har også jobbet som renholder og på tivoli #tar-hva-som-helst. Anonymkode: ef3c1...973 2
Carolinekomm Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 (endret) Jobbet tidligere noen timer i en matbutikk (4 timer i mnd osv utenom feriene), men der har jeg sluttet. Jobbet også tidligere i en butikk hvor jeg jobbet 15timer i uka ved siden av studiene. Første jobben (matbutikk) fikk jeg fordi jeg kjente noen som akkurat hadde sluttet i samme stillingen, og den andre jobben fikk jeg i en nystartet butikk som jeg søkte på epost. Nå har jeg fått en relevant frilansjobb til studiet mitt som skribent, og skal skrive ca én tekst i uka. Ikke så mye, men skal på praksis samtidig Studerer kommunikasjon Endret 27. desember 2017 av Carolinekomm
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 Servitør, jobber mest helger og noen ukedager innimellom hvis det trengs (man klarer å jobbe til halv ett på natten en gang innimellom, selv om man har studier dagen etterpå). Anonymkode: aaf3e...0be
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 Er sykepleierstudent, jobber som assistent på sykehus fikk jobben ved å søke på den... Anonymkode: 7aa77...cee