AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Har møtt en mann en stund på snart 40 som drar til Hemsedal annenhver helg for fyll og ski. Må ærlig innrømme at jeg ikke er så veldig glad for det. Får jo ikke møtt han noen helger da siden han de andre helgene har barna sine. Føler at jeg blir skikkelig nedprioritert. Får kanskje møtt han 2-3 timer på kveldstid en kveld i uken. Hva hadde du tenkt om du var i min situasjon? Anonymkode: c016a...ba8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Nei. Hadde tenkt han hang 20 år bak skjemaet og ikke var et bra kjæreste emne som enda ikke hadde vokst opp og oppførte seg som en voksen mann. Anonymkode: 4c5bf...99e 2
jabx Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Jeg tenker at han ikke er så veldig interessert i deg. Og 40 med festing annenhver helg? Jesus. 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 Totalt uaktuell type! Han er jo ikke ute etter et forhold når han driver på den måten, men han er sikkert veldig fornøyd med at du er villig til å gå med på et slikt opplegg... Og ski og festing er morsomt, det. Også når man har fylt 40. Det er bare det at da har man som regel flere ting som gir livet mening også, og begrenser ski+afterski til en gang eller to per vinter. Den som driver med dette i ethvert ledig øyeblikk har liksom stoppet på 25-årsnivået. Anonymkode: fd210...9f2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 Nei. Kunne muligens forstått det om han var 20. Men 40? No way. Dealbreaker Anonymkode: f07c9...be0
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 Hadde tenkt at uansett hvor sjarmerende han er så er det ikke noe å satse på for fremtiden. Mao bye bye Anonymkode: f0913...20a 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #7 Skrevet 27. desember 2017 41 minutter siden, AnonymBruker said: Har møtt en mann en stund på snart 40 som drar til Hemsedal annenhver helg for fyll og ski. Må ærlig innrømme at jeg ikke er så veldig glad for det. Får jo ikke møtt han noen helger da siden han de andre helgene har barna sine. Føler at jeg blir skikkelig nedprioritert. Får kanskje møtt han 2-3 timer på kveldstid en kveld i uken. Hva hadde du tenkt om du var i min situasjon? Anonymkode: c016a...ba8 Det har vel ikke så mye å si hva vi tenker, det er jo hva som er riktig for deg som teller. Klart det blir lite tid sammen med deg om han skal prioritere både barn(en selvfølge) og at han reiser bort de helgene han er barnefri. Anonymkode: 514e9...3b3
Jentadi Skrevet 27. desember 2017 #8 Skrevet 27. desember 2017 Never. Liker ikke fyll. I tillegg vil ha en mann som er sammen med meg ofte. 1
Gjest Melis123 Skrevet 27. desember 2017 #9 Skrevet 27. desember 2017 Det hadde ikke passet meg i det hele tatt, så det hadde ikke vært aktuelt for min del...
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #10 Skrevet 27. desember 2017 Festing som snart 40-åring. Wow. Tror ikke jeg har vært på nattklubb siden jeg var ferdig utdannet som 26 åring. Anonymkode: 1073c...501
Gjest C.Tramell Skrevet 27. desember 2017 #11 Skrevet 27. desember 2017 Da jeg leste overskriften trodde jeg det skulle handle om to 20-åringer. 40 år og fester på den måten annenhver helg? Glem ham. Han kommer neppe til å bli voksen. Jeg hadde aldri i livet holdt ut å være sammen med en ungdom på 40 som heller ville feste enn å møte meg. Du fortjener bedre enn det der, altså.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #12 Skrevet 27. desember 2017 Takk for svar alle sammen. Godt å se at jeg i hvert fall ikke er den eneste som tenker på den måten. Trodde en stund det var jeg som var totalt urimelig som "ikke lot han feste og leve livet sitt". Men har så innmari følelser for han (jeg er nettopp kommet ut av et 15 år langt og følelsesløst ekteskap). Så det er så sykt vanskelig å gi slipp!! Men tror faktisk jeg bare må det, så får jeg få en vond periode i begynnelsen før det sikkert går over etter hvert... ;-) TS Anonymkode: c016a...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå