AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Hatt en flørt i bare noen uker med en jeg matchet med på tinder. Vanligvis ville jeg bare slettet men vi har felles bekjente, ikke at vi uansett kommer til å møtes via de men jeg vil ikke han skal prate om meg til de. Gjør kanskje ikke det uansett siden vi ikke har hatt noe egentlig greie? Saken er at jeg i takt med at vi har blitt mer kjent via chat, snap og telefon ikke syntes han er aktuell lenger i det hele tatt. Hele jula har han ringt meg i fylla og han fester ofte til vanlig også, noe som er en dealbreaker for meg. Når han gikk fra å ringe på dagtid å ha meningsfulle samtaler til å ringe halv tre på natta å spørre om jeg ville at nissen skulle komme i pipa mi mista jeg respekten og interessen. Er også div andre holdninger som kræsjer stort og forskjeller som ikke er til å leve med. Vi hadde snakket om å møtes i romjula men jeg vil ikke allikevel pga dette, så de siste dagene har jeg bare svart kort at jeg skal være hjemme å slappe av når han spør hva planen er for å hinte om å møtes. Kan jeg bare fortsette å fade han ut sånn til han tar hintet (som han nok har tatt men vil kanskje prøve en gang eller to til) , eller må jeg si fra og gi han en forklaring? Vi kjenner hverandre jo egentlig ikke så jeg syntes ikke jeg trenger å forklare meg egentlig, men hva gjør jeg med vennskap på sosiale medier er frekk å sletter han eller bare lar han være der siden vi har felles venner? Anonymkode: 291c8...74b
QQbaby Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hatt en flørt i bare noen uker med en jeg matchet med på tinder. Vanligvis ville jeg bare slettet men vi har felles bekjente, ikke at vi uansett kommer til å møtes via de men jeg vil ikke han skal prate om meg til de. Gjør kanskje ikke det uansett siden vi ikke har hatt noe egentlig greie? Saken er at jeg i takt med at vi har blitt mer kjent via chat, snap og telefon ikke syntes han er aktuell lenger i det hele tatt. Hele jula har han ringt meg i fylla og han fester ofte til vanlig også, noe som er en dealbreaker for meg. Når han gikk fra å ringe på dagtid å ha meningsfulle samtaler til å ringe halv tre på natta å spørre om jeg ville at nissen skulle komme i pipa mi mista jeg respekten og interessen. Er også div andre holdninger som kræsjer stort og forskjeller som ikke er til å leve med. Vi hadde snakket om å møtes i romjula men jeg vil ikke allikevel pga dette, så de siste dagene har jeg bare svart kort at jeg skal være hjemme å slappe av når han spør hva planen er for å hinte om å møtes. Kan jeg bare fortsette å fade han ut sånn til han tar hintet (som han nok har tatt men vil kanskje prøve en gang eller to til) , eller må jeg si fra og gi han en forklaring? Vi kjenner hverandre jo egentlig ikke så jeg syntes ikke jeg trenger å forklare meg egentlig, men hva gjør jeg med vennskap på sosiale medier er frekk å sletter han eller bare lar han være der siden vi har felles venner? Anonymkode: 291c8...74b Er du en drittsekk så sier du ikke i fra. Har du derimot et snev av folkeskikk og respekt for andre så sier du ifra 6
Gjest HanenIFlokken Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 Du høres ut som ei jeg aldri har lyst til å bli kjent med på noen måte
Gjest lykkebamsen Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 2 minutter siden, QQbaby skrev: Er du en drittsekk så sier du ikke i fra. Har du derimot et snev av folkeskikk og respekt for andre så sier du ifra Hun er da vel ikke en drittsekk hvis hun lar være å i si ifra? Men hvis han klarer å ringe deg i fylla, snøvle fram et eller annet uforstående og ødelegge det fine inntrykket du hadde av ham, så kan du helt sikkert klare å være dønn ærlig mot ham i retur. Det bør han vel tåle, tror du ikke?
QQbaby Skrevet 27. desember 2017 #7 Skrevet 27. desember 2017 (endret) 2 minutter siden, lykkebamsen skrev: Hun er da vel ikke en drittsekk hvis hun lar være å i si ifra? Men hvis han klarer å ringe deg i fylla, snøvle fram et eller annet uforstående og ødelegge det fine inntrykket du hadde av ham, så kan du helt sikkert klare å være dønn ærlig mot ham i retur. Det bør han vel tåle, tror du ikke? Jo, da er man drittsekk, det er en feig utvei å ikke si ifra. Er hun ikke interessert så burde hun være voksen nok til å kunne si ifra at hun ikke er interessert på en ordentlig måte. At han ringe i fylla gir ikke Ts noe grunn til å være ufin og drittsekk selv. Jeg har null toleranse for mennesker som er for feige til å si ifra. Det er folkeskikk, og ikke vanskeligere enn å sende en kort melding om at man ikke er interessert. Endret 27. desember 2017 av QQbaby 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #8 Skrevet 27. desember 2017 Eh det er han som er drittsekk som ringer meg hele natta for bootycall når jeg har sagt jeg sover og når han trekker tilbake middagsdate forslaget sitt fordi han er en alkis som heller vil ha noe lettvindt og useriøst selvom det var det første jeg sa fra om når vi begynte å skrive at jeg ikke var interessert i. Vi har bare flørta i noen uker så det er ikke akuratt som at han har rukket å få følelser for meg eller noe. Jeg ser for meg at det er mye mer drittsekk av meg å si neste gang han spør hva jeg gjør at " hei det har ikke du noe med og det er ikke noe vits å kontakte meg mer for jeg er ikke interessert i deg lenger" da står han vel igjen som et enda større spørsmålstegn!!? Anonymkode: 291c8...74b 1
QQbaby Skrevet 27. desember 2017 #9 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eh det er han som er drittsekk som ringer meg hele natta for bootycall når jeg har sagt jeg sover og når han trekker tilbake middagsdate forslaget sitt fordi han er en alkis som heller vil ha noe lettvindt og useriøst selvom det var det første jeg sa fra om når vi begynte å skrive at jeg ikke var interessert i. Vi har bare flørta i noen uker så det er ikke akuratt som at han har rukket å få følelser for meg eller noe. Jeg ser for meg at det er mye mer drittsekk av meg å si neste gang han spør hva jeg gjør at " hei det har ikke du noe med og det er ikke noe vits å kontakte meg mer for jeg er ikke interessert i deg lenger" da står han vel igjen som et enda større spørsmålstegn!!? Anonymkode: 291c8...74b Det er ikke synd på deg, når du er for feig til å si ifra at du ikke er interessert i han. Har tanken streifet deg at han kanskje hadde sluttet om du hadde vært ærlig med han og sagt ifra, i stede for å late som ingenting. Blir for dumt at du reagerer når du ikke engang har sagt ifra på en tydelig måte til han. 2
Eplemos Skrevet 27. desember 2017 #10 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eh det er han som er drittsekk som ringer meg hele natta for bootycall når jeg har sagt jeg sover og når han trekker tilbake middagsdate forslaget sitt fordi han er en alkis som heller vil ha noe lettvindt og useriøst selvom det var det første jeg sa fra om når vi begynte å skrive at jeg ikke var interessert i. Vi har bare flørta i noen uker så det er ikke akuratt som at han har rukket å få følelser for meg eller noe. Jeg ser for meg at det er mye mer drittsekk av meg å si neste gang han spør hva jeg gjør at " hei det har ikke du noe med og det er ikke noe vits å kontakte meg mer for jeg er ikke interessert i deg lenger" da står han vel igjen som et enda større spørsmålstegn!!? Anonymkode: 291c8...74b Du trenger da ikke være en skikkelig bitch og si det. Høres ut som du bare ønsker tillatelse til å ta den feige veien ut og bare ghoste fyren. Skam deg, det tar deg to minutter å skrive en høflig melding om at du ikke tror dette går noen vei og takker for deg. Jeeez.. kjerring. 3
Gjest HanenIFlokken Skrevet 27. desember 2017 #11 Skrevet 27. desember 2017 Det går an å avslutte på en voksen måte! Ja han høres ut som en ''drittsekk'' som du kaller han, men tankegangen og framtoningen din får deg til å fremstå som en uhøflig drittunge
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #12 Skrevet 27. desember 2017 6 minutter siden, lykkebamsen skrev: Hun er da vel ikke en drittsekk hvis hun lar være å i si ifra? Men hvis han klarer å ringe deg i fylla, snøvle fram et eller annet uforstående og ødelegge det fine inntrykket du hadde av ham, så kan du helt sikkert klare å være dønn ærlig mot ham i retur. Det bør han vel tåle, tror du ikke? Jo han bør tåle det men jeg nevnte at jeg syns han drakk mye og at det var negativt, og han var frekk mot meg på julaften og spurte om jeg hadde lekt med noen andre (ligget) fordi jeg ikke tok telefonen lille julaften og da sa jeg tilbake at nei jeg sov og fester ikke til 6 på morgenen som deg. Da sa han at han syntes jeg var nedlatende som sa det og påpekte fakta (som om ikke han var nedlatende når han anklagde meg for å hore meg rundt med andre menn natt til julaften bare fordi jeg ikke tok telefonen halv tre på natta) så for å ikke lage mer dårlig stemning er jeg litt redd for å være helt ærlig. Ikke redd, vil bare ikke lage mer dårlig stemning. Anonymkode: 291c8...74b 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #13 Skrevet 27. desember 2017 Fade han ut med god samvittighet. Det er ingenting mellom dere så det er ingenting å dumpe. Anonymkode: 3382b...a57 2
QQbaby Skrevet 27. desember 2017 #14 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo han bør tåle det men jeg nevnte at jeg syns han drakk mye og at det var negativt, og han var frekk mot meg på julaften og spurte om jeg hadde lekt med noen andre (ligget) fordi jeg ikke tok telefonen lille julaften og da sa jeg tilbake at nei jeg sov og fester ikke til 6 på morgenen som deg. Da sa han at han syntes jeg var nedlatende som sa det og påpekte fakta (som om ikke han var nedlatende når han anklagde meg for å hore meg rundt med andre menn natt til julaften bare fordi jeg ikke tok telefonen halv tre på natta) så for å ikke lage mer dårlig stemning er jeg litt redd for å være helt ærlig. Ikke redd, vil bare ikke lage mer dårlig stemning. Anonymkode: 291c8...74b Du høres veldig nedlatende ut i tråden her, så mulig at han har litt rett. Du får iværtfall ikke noe sympati før du gidder å svare han på en voksen måte og si ifra at du ikke er interessert. Vanskeligere trenger det ikke å være.
Gjest HanenIFlokken Skrevet 27. desember 2017 #15 Skrevet 27. desember 2017 Ghosting lager dårlig stemning.. du virker superfeig!
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #16 Skrevet 27. desember 2017 Bare send ham en kort melding, og si at selv om det har vært hyggelig å bli kjent med ham så har du i løpet av den tiden også funnet ut at dere nok ikke passer så godt sammen. Herregud, er da vel ikke så vanskelig. Trenger ikke engang snakke med fyren - bare send en melding... Anonymkode: 119dd...fdf
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #17 Skrevet 27. desember 2017 5 minutter siden, QQbaby skrev: Det er ikke synd på deg, når du er for feig til å si ifra at du ikke er interessert i han. Har tanken streifet deg at han kanskje hadde sluttet om du hadde vært ærlig med han og sagt ifra, i stede for å late som ingenting. Blir for dumt at du reagerer når du ikke engang har sagt ifra på en tydelig måte til han. Har ikke sagt det er synd på meg heller. Har aldri møtt han så jeg driter da i han og hva han gjør og det burde han med meg også. Jeg later jo ikke som ingenting når jeg har sluttet å ta kontakt og svarer at jeg skal være hjemme når han spør om jeg er ledig for å møtes. Er ikke det nok? Hadde vi møttes hadde det vært anderledes og jeg hadde sagt fra men vi har ikke engang møttes og er åpenbart helt kræsj for hverandre Anonymkode: 291c8...74b
Gjest HanenIFlokken Skrevet 27. desember 2017 #18 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare send ham en kort melding, og si at selv om det har vært hyggelig å bli kjent med ham så har du i løpet av den tiden også funnet ut at dere nok ikke passer så godt sammen. Herregud, er da vel ikke så vanskelig. Trenger ikke engang snakke med fyren - bare send en melding... Anonymkode: 119dd...fdf Trenger ikke være vanskeligere enn dette
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #19 Skrevet 27. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo han bør tåle det men jeg nevnte at jeg syns han drakk mye og at det var negativt, og han var frekk mot meg på julaften og spurte om jeg hadde lekt med noen andre (ligget) fordi jeg ikke tok telefonen lille julaften og da sa jeg tilbake at nei jeg sov og fester ikke til 6 på morgenen som deg. Da sa han at han syntes jeg var nedlatende som sa det og påpekte fakta (som om ikke han var nedlatende når han anklagde meg for å hore meg rundt med andre menn natt til julaften bare fordi jeg ikke tok telefonen halv tre på natta) så for å ikke lage mer dårlig stemning er jeg litt redd for å være helt ærlig. Ikke redd, vil bare ikke lage mer dårlig stemning. Anonymkode: 291c8...74b Bare send en melding og si noe om at det har vært hyggelig å prate med han, men at dere ikke passer sammen/dette ikke går noen vei, adjø. Anonymkode: a10c0...dcb
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #20 Skrevet 27. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fade han ut med god samvittighet. Det er ingenting mellom dere så det er ingenting å dumpe. Anonymkode: 3382b...a57 Det e akuratt det jeg tenker også, det er jo ingenting mellom oss engang! Anonymkode: 291c8...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå