AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Hei, Jeg er 32 år og har idag en utrolig krevende jobb som ikke er særlig meningsfull. Jeg har i mange år angret på at jeg ikke valgte en retning innenfor helse eller lærerutdanning. Har et ønske om å ta en ny bachelor helst innenfor barnevern. Jeg har barn selv og ser for meg at utdanningen må gå på deltid. Mer det noen som jobber i barnevernet som trives? Jeg har forståelse for at det er svært krevende, men det gir en mening sammenlignet med det jeg gjør idag. Jeg kommer antageligvis til å halvere inntekten min, men jeg vil lære noe nytt(har bare 2 års økonomi utdanning) og vil jobbet med et felt som opptar meg. Litt rotete. Håper noen har gode innspill til meg. Anonymkode: 61ac7...428
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Jeg kjenner noen som jobber som sekretær for barnevernet, og h*n blir utslitt. Blir kjefta på av alle som ringer osv Anonymkode: cf194...fd9 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Er ikke en enkel jobb, jeg gikk over til nav etter bare 4 år. Barneverntjenesten må nesten fornye og forandre mye før jeg går tilbake til den jobben. Sett deg godt inn i hvordan barnevernet går frem i saker og hvordan de jobber før du begynner studiet. Studiet var spennende! Jobben var ikke det, synes jeg. Anonymkode: 00109...4dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå