AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 For 9år siden møtte jeg en gutt. Vi drev på en liten stund også ble det ikke noe mere mellom oss. Vi hadde ingen kontakt. Før det hadde gått noen år og vi fikk opp litt kontakt igjen. Han hadde dame på dette tidspunktet. Så jeg tenkte ikke noe mere over det en å kun være venner med han. Tiden gikk og vi møttes (selvom han hadde dame) vi hang sammen med datteren min og fant på ting sammen. Han tok henne med storm og det samme gjort henne med han. Tiden gikk og jeg hadde kjæreste som ikke likte at jeg hadde kontakt med han. Så vi mistet litt kontakten 1 års tid. Før vi begynte å henge sammen igjen. -lekeland, sentret, til og med ble han med på juleavslutning i barnehagen hennes. Han kjøpte også bursdagsgave til henne. Henter meg om jeg har vært på fest, hjelper meg hjemme og alt som er. Jeg tenkte at siden vi kun har vært venner i en lang periode så er det sånn han er ovenfor venner☺ Tiden gikk. Og han fortalte meg at han er forelska i meg. At han ikke vil la sjansen gå fra han igjen med meg og at han alltid har vært svak for meg. Han hadde ikke tenkt å fortelle meg noe før etter nyåret pga situasjonen hjemme hos han og hos meg. Men han måtte si det pga han ble sjalu over at jeg hadde begynt å snakke med en kompis av han. Det jeg lurer på. Er dette noe å satse på?💖 Siden vi drev på for mange år siden. Og har levd hvert våres liv i 9år. Kan dette være mitt livs kjærlighet?🤔😨 Jeg er veldig glad i han, datteren min er glad i han, familien min kjenner til han. Anonymkode: 694e7...c21
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Skjør på om det føles rett. Du vet ikke før du har prøvd Anonymkode: ce5aa...c11 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Hvis begge har kjæreste må dere jo snakke mer om disse følelsene for hverandre. Om det ikke er aktuelt for begge å forlate partnerne sine før dere fortsetter kontakten så er dere ikke hverandres livs kjærlighet. Anonymkode: 82c3f...774 2
Frøken M Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 (endret) 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endret 27. desember 2017 av Frøken M
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 Ingen av oss har kjæreste. Glemte kanskje å skrive det☺☺ Anonymkode: 694e7...c21 1
Jentadi Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 Om dere begge er single, er dere jo fri til å prøve. Lykke til❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #7 Skrevet 27. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av oss har kjæreste. Glemte kanskje å skrive det☺☺ Anonymkode: 694e7...c21 Da er det bare å gi det en sjans å se hva det kan utvikle seg til lykke til! Anonymkode: 82c3f...774 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå