AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #21 Del Skrevet 28. desember 2017 På 27.12.2017 den 14.28, AnonymBruker skrev: Alle bøker har egen isbn-kode ja, men den har ingen sammenheng med utsalgsstedet. Man kan altså ikke se på selve boken hvor den er kjøpt, med mindre selvfølgelig man får med et bevis i form av byttekort eller kvittering. Anonymkode: 10191...452 Ja, med unntak av Bokklubben sine utgivelser; de har andre ISBN/EAN-nummer. Har hatt mange kunder som prøver å bytte Bokklubben-bøker hos meg som syns det er hååårreisende når jeg sier nei. Strekkoden går ikke inn i kassa. Selv om boken er det samme er det to forskjellige varer, bokhandelern fører den ene og Bokklubben den andre. Tror det har noe med pris, vilkår og politikk å gjøre Men vet ikke hvorfor det er sånn... På 27.12.2017 den 14.51, AnonymBruker skrev: Da jeg jobbet i bokhandel (ark) tok vi imot alle bøker, uansett hvor de var kjøpt - så lenge det var ei bok vi hadde i sortimentet. Vi lærte at det er vanlig i bokhandeler - så det går helt sikkert fint. Anonymkode: 31cd3...39e Det er vanlig i ARK - Tanum og Norli syns jeg har vært skikkelig kjipe på det. En gang (før jeg begynte i ARK) fikk jeg en bok uten byttelapp, og gikk til Norli fordi den stod i utstilling i vinduet, tenkte at det sikkert gikk greit. Men nei, den måtte jeg gå hjem igjen med... Skikkelig sur opplevelse! Men tror og håper at de to har justert litt på byttereglene sine, hvert fall nå rundt jul Anonymkode: 100c1...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå