Gå til innhold

brukt 24 milliarder i kontantstøtte!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arbeiderpartiet vil ha vekk kontantstøtten,helst igår,men nå har de utsatt den til 2008.

De vil heller bruke støtten på barnehager. Ok det altså hvis det kommer økonomisk alle småbarnsforeldre tilgode.

men jeg tror ikke på dette her.

Så sier en arbeiderpartipolitiker at " tenk om vi heller hadde brukt disse 24 milliardene på barnehager disse årene som har gått i stedet"

dette er jo bare tull å si.

For det første så hadde aldri arbeiderpartiregjeringen gått med på å bruke x anntall milliarder på dette,det er bare et triks for å skaffe seg velgere.

I alle år så har det aldri vært nok penger til barnehager.

Ok la oss si at kontantstøtten forsvinner,tror dere at det vil bli brukt x anntall like mye penger for å bygge barnehager for dem????

Aldri i værden om det kommer til å skje.

Det er bare vrøvel og tomme ord.

Jeg har aldri mottatt kontantstøtte selv,men for de som trenger disse pengene sårt,er alene med barn,trygdet og sliter så er disse pengene gull verdt.

Men jeg er ikke lettlurt lenger av politikerne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kontantstøtten er en slags frynsegode for noen, men er helt enig: Jeg tror IKKE disse pengene vi får til overs vil bli brukt til eksempelvis barnehager!

Skrevet

Men det brukes jo veldig mye mer penger på barnehager enn det som var tilfelle for noen år siden.

Jeg tror det ville bli brukt mer penger på barnehager hvis kontantstøtten ble fjernet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...