Gå til innhold

I morgen skal jeg prøve kjoler!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, i morgen skal jeg endelig prøve brudekjoler.... Gleder meg masse!

Skal dra til Solbruden på sellebakk...noen som har vært der?

Noen som har noen tips å komme med? Satt dere f.eks opp håret litt fint før dere skulle prøve? for å få et helhetsintrykk mener jeg...

Tok dere med dere forskjellige bh-er?

Og til slutt.... når ca er det vanlig å betale depositium hvis man skal leie? betaler man det når man har bestemt seg for kjole, eller senere?

hmm..merker det er mye jeg ikke har tenkt gjennom gett.... :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er lurt å sette opp håret dersom du har tenkt til å ha oppsatt hår på den store dagen.

Når det gjelder BH, så var ikke det aktuelt da jeg prøvde, for jeg fikk låne korsetter begge steder.

Lykke til!

Skrevet

Så spennende, cons! Det kan være greit å ha på en stroppeløs BH hvis du skal ha kjole uten ermer. Jeg prøvde kjoler tre steder, men fikk bare låne korsett ett av stedene. Hadde ikke satt opp håret da jeg prøvde, men det hørtes ut som en god idé. Jeg har kjøpt kjole, og betalte da depositum med en gang. Tror nok det er vanlig ved leie også, de er vel ikke så villige til å reservere en kjole uten depositum.

Lykke til :wink:

Skrevet

Takk for svar! :)

Da tar jeg med meg stroppløs bh tilfelle de ikke låner ut korsett.... Og så ordner jeg håret litt...ikke bare den hverdagslige hestehalen...haha :ler:

Har også tatt på meg litt selvbruningskrem så jeg ikke går i ett med kjolen... :sjarmor:

Gleder meg!!!!!!

Skrevet

okey..om to timer henter mamma meg, så er det ut å prøve.... blir nesten litt nervøs jeg nå....tihi...

Kryss fingre for at jeg finner drømmekjolen!! :hoppe:

Skrevet

Lykke til og kos deg masse!

Det er skikkelig morro å prøve brudekjoler :)

Håper du finner drømmekjolen da...

Gjest Anonymous
Skrevet

NYDELIG! De av dere som ikke får opp siden, kan trykke her, deretter på Venus page 2, og kjole V0082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...