BerntHulken Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 (endret) . Endret 18. februar 2018 av stf
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Jeg er 26 og føler det samme, men jeg er ikke negativ slik som du er nå, men gjett om jg har vært det. Du virker litt umoden i tankegangen din da. Det er ikke slik at de lever lykkelig alle sine dager i det de får en kjæreste, får barn eller jobb. Du vet aldri hva fremtiden vil bringe de som fremstår som lykkelig. Det kan bli brudd, de som får barn vil få masse bekymringer og ansvar osv. Jeg har rett og slett bare begynt å gi litt faen. "In 100 years we are all dead", svarte en kompis meg en gang jeg hadde brutt ut om alt jeg bekymret meg for i fremtiden. Det er veldig mye bortkastet energi som går med på å tenke på alt du bør klare. Og jeg har sett noen youtube videoer, der det bl.a sier at forventninger av et resultat er det som ødelegger deg selv. Jeg har jo selv hatt forventninger. Når jeg var så og så gammel , skulle jeg kjøre den bilen, ha den jobben, ha den leiligheten osv. Men livet byr på uante ting og ingen av de tingene der er noe mål lenger. Er du ikke god nok fordi du ikke har ditt eller datt, skal jeg love deg at dette er personer du ikke vil ha i livet ditt. Nå tenker du sikkert at andre er heldige som har dem i livet sitt. Men de har dem kanskje i livet sitt nettopp pga disse overfladiske tingene og ville blitt dumpet selv om de mistet alt dette. Tenk så overfladisk. Det finnes ekte folk der ute Anonymkode: 902b7...ec6 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Jeg har det som deg og tenker som deg, men når jeg leser tankegodset fra en annen person sånn som dette så ser jeg litt annerledes på det, for da får jeg en empatisk forståelse og aksept som jeg ikke har for meg selv. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden og du er i hvert fall god nok for de som befinner seg på din. Anonymkode: 9b4ed...f91
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 Du får gjøre noe med det da vet du. Lykken kommer ikke bare bankende på døren din. Du må jobbe for det som resten av oss. Anonymkode: 8f71c...a1e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 Objektivt sett har du enda tid igjen, du er 31 år, det er det ikke alle som har. For noen er faktisk tiden løpt ut for barn og familie, så anbefaler deg å skjerpe deg asap, før tiden faktisk har løpt ut for deg også, mens du sitter å grubler på hypotetiske ting. Anonymkode: c1354...0ae
Gjøksuppe Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 «Så vendte jeg blikket mot alt mine hender hadde gjort, alt jeg hadde samlet ved mitt arbeid. Og se, alt var like forgjeves som å gjete vinden. Det er ingenting å vinne under solen. For minnet om den vise lever ikke lenger enn minnet om dåren. I dagene som kommer, er alt for lengst blitt glemt. Ja, den vise må dø, han slik som dåren.» Forkynneren 2:11, 16 «Og når dette forgjengelige er kledd i uforgjengelighet og dette dødelige er kledd i udødelighet, da oppfylles det som står skrevet: Døden er oppslukt, seieren vunnet. Men Gud være takk som gir oss seier ved vår Herre Jesus Kristus! Derfor, mine kjære søsken, stå fast og urokkelig. Arbeid raust og rikelig for Herren! For dere vet at i Herren er ikke deres strev forgjeves.» 1. Korinter 15:54, 57-58 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #7 Skrevet 27. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får gjøre noe med det da vet du. Lykken kommer ikke bare bankende på døren din. Du må jobbe for det som resten av oss. Anonymkode: 8f71c...a1e Duh, vær så snill a. Anonymkode: 8319b...853
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå