Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #1 Skrevet 3. februar 2005 Hvordan sletter man ulagrede nummer?? Dersom man trykker seg inn på "Ny kontakt"- Nytt nummer-legg til - hent- mer- ulagrede nummer, får man opp en liste over ulagrede nummer man har ringt , hvordan slettes disse??? Noen som kan hjelpe??
Superlammet Skrevet 3. februar 2005 #2 Skrevet 3. februar 2005 Da må du slette nummerne i samtalelista di. Jeg måtte prøve meg litt frem for å finne det ut, men de ulagrede nr er de som finnes i samtalelista di.
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #3 Skrevet 9. februar 2005 Det er ikke nummerene i samtale listen som jeg snakker om. Det er nummerene som jeg forklarte i første innlegg. Man kan hente ulagrede nummer når man skal legge til en ny kontakt. Sletting av nummer fra samtale listen er jo pice of cake...........
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #4 Skrevet 9. februar 2005 De har på ett eller annet tidspunkt stått i samtalelista di. Du får være kjappere så du rekker å slette dem derfra. Eventuelt la være å ringe nummer du ikke vil at noen skal finne igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå