Gå til innhold

Tips til single bloggere/instagrammere (over 30)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en singel jente på over 30 som kjenner at jeg blir litt deprimert av alle de perfekte fasadene som det bugner over av på sosiale medier. Særlig nå i julen som jeg selv føler litt ekstra på ensomheten rundt det å være singel merker jeg at det stikker litt å se alle bildene av lykkelige par og familier foran juletreet. Som en motvekt til all denne familielykken skulle jeg derfor gjerne likt å følge noen single bloggere. Gjerne noen som lever et litt annerledes liv eller som på en eller annen måte har valgt et liv utenfor det som regnes som a4-malen. Jeg interesserer meg både for interiør, friluftsliv og reising, så gjerne noe innen disse sjangrene. Alle tips mottas med takk 😊

Anonymkode: f2565...144

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annebrith er vell singel og over 40(?) år

eneste jeg kommer på 

Anonymkode: d19ad...5d7

Gjest lykkebamsen
Skrevet

Jeg vet at det ikke er spørsmålet ditt, men ser noenganger at det er mange som starter en blogg på blogg.no, men så blir den bare liggende der helt øde uten at det skjer noe mer. Kanskje det er derfor du ikke finner interessante nok blogger fordi de som har noe å bidra med, er redde for å utlevere seg selv for mye? Men kunne du tenke deg å blogge selv, da? Eventuelt fått med deg en eller flere, og blogge om livet? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...