Gå til innhold

Skjønner ikke hvorfor jeg vil ha han! Vi matcher ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

I årevis har jeg vært betatt av en mann, og jeg klarer ikke komme over han. Vi har møttes innimellom og den seksuelle kjemien er på topp. Han er helt vanvittig kjekk, utstråling og jeg blir helt mo i knærne. Han er i tillegg snill og søt. 

Men der stopper det også. Vi har ikke kjemi ellers, praten fungerer overhodet ikke, vi bare matcher ikke. 

Men likevel vil jeg ha han! Han er alt jeg dagdrømmer om. Men jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg vet jo at vi ikke passer sammen, men likevel glemmer jeg han ikke. 

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så håpløst betatt av fyren når jeg vet at vi ikke passer sammen. Vi hadde aldri fungert i et forhold. Blir så sliten av å tenke på han hele tiden.

Har noen opplevd dette før? Hva er greia? :sukk: 

Anonymkode: 95f50...fcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja seksuell kjemi betyr mye og kan overstyre fornuften. Opplevd det ja.

Anonymkode: c3d8d...f80

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I årevis har jeg vært betatt av en mann, og jeg klarer ikke komme over han. Vi har møttes innimellom og den seksuelle kjemien er på topp. Han er helt vanvittig kjekk, utstråling og jeg blir helt mo i knærne. Han er i tillegg snill og søt. 

Men der stopper det også. Vi har ikke kjemi ellers, praten fungerer overhodet ikke, vi bare matcher ikke. 

Men likevel vil jeg ha han! Han er alt jeg dagdrømmer om. Men jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg vet jo at vi ikke passer sammen, men likevel glemmer jeg han ikke. 

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så håpløst betatt av fyren når jeg vet at vi ikke passer sammen. Vi hadde aldri fungert i et forhold. Blir så sliten av å tenke på han hele tiden.

Har noen opplevd dette før? Hva er greia? :sukk: 

Anonymkode: 95f50...fcd

Hvos den seksuelle kjemien er på topp så har dere hatt sex da eller? Kan du ikke prøve da? Jeg er selv en alik person som nesten aldri får kjemi med folk, så egentlig virker det litt håpløst for meg å finne noen. 

Anonymkode: 13036...c54

Skrevet

Kanskje du bare er kåt? :vetikke: 

• Liker 1
Skrevet

Dere har møttes i et annet liv. 

Anonymkode: 526ba...58e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...