SesameStreet Skrevet 27. desember 2017 #21 Del Skrevet 27. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men så står det plutselig i handlekurven 12.01.18. Stod ingenting om dette når jeg kjøpte. Og det stod 18.01.18 i min mail. Anonymkode: d3fd4...d1c Det har stått lenge på forsiden der du blar gjennom de forskjellig produktene, det står veldig klart og tydelig at den ikke er tilgjengelig før 12.01.18. 12.01.18 kommer den til Elkjøp som er en fredag. Hvis du plusser på fem virkedager som leveringstid så skal du ha den senest 18.01.18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #22 Del Skrevet 27. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hev kjøpet, kjøp den på nytt og velg Hent i butikk? Anonymkode: ef00d...be1 Det er ikke mulig å ta hent i butikk på den dessverre. Det er vel fordi de ikke har noe av den. Før om en måneds tid Anonymkode: d3fd4...d1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #23 Del Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, SesameStreet skrev: Det har stått lenge på forsiden der du blar gjennom de forskjellig produktene, det står veldig klart og tydelig at den ikke er tilgjengelig før 12.01.18. 12.01.18 kommer den til Elkjøp som er en fredag. Hvis du plusser på fem virkedager som leveringstid så skal du ha den senest 18.01.18. Stod ingenting om dette når jeg kjøpte. Anonymkode: d3fd4...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #24 Del Skrevet 27. desember 2017 Jeg bestilte en vare hos en annen kjede med samme system på levering, angrer på at jeg ikke betalte 70 kr nå og må vente i en evighet (men varen min var på lager da). Tenker at de 70 kronene er verdt det for å få varen tidligere, og det er jo bare det posten tar uansett? Anonymkode: 78bff...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SesameStreet Skrevet 27. desember 2017 #25 Del Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Stod ingenting om dette når jeg kjøpte. Anonymkode: d3fd4...d1c Jeg tror deg når du sier at du ikke så at det sto, men det er din egen feil at du ikke har sett etter. Elkjøp har opplyst og informert tydelig om når varen er på lager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå