ulven298 Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Jeg har en katt(7 år) og en hund(bichon havanais, 2,5 år). Når for tiden har hunden vært litt rar. når katten kommer inn katteluka, så løper hunden bort og skremmer katten. Når katten begynner og leke, løper hunden mot den halvveis aggressivt. Generelt hvis katten gjør noe annet enn å gå sakte eller såve, så løper hunden mot katten. Vanligvis pleier de og være venner... vet noen hva jeg kan gjøre for at hunden ikke skal gjøre dette? setter stor pris på svar og tips:)
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Hvor lenge har du hatt dem? Hunden din er iferd med å bli voksen og kan begynne å reagere annerledes på ting. Min hund var alltid litt usikker på mennesker, men hun trakk seg bare forsiktig unna dem før hun ble 2 år, men etter det begynte hun å knurre og bjeffe på dem. Hvis hunden din har vært litt usikker på katten, kan det være usikkerheten som kommer ut på andre måter nå. Jeg hadde skilt dem midlertidig til hunden slappet mere av Anonymkode: 6a921...9dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå