Gå til innhold

Musikk i vielsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder nå på med å få brikkene til å falle på plass i vielsen vår og vi kunne tenkt oss en person som kunne spilt en sang eller evt. sunget noe. Problemet er at vi ikke kjenner noen vi kan spørre. Er det noen her inne som har leid inn noen til en vielse (i Oslo/Akershus) de kan anbefale så send meg gjerne en PM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg????... :klø:

Skrevet

trodde det var mange som tok sånne oppdrag jeg. særlig i Oslo... har du søkt på nettet? Eventuelt kan du søke etter sangpedagoger. De er som oftest gode til å synge... :wink:

Gjest lillelou ii
Skrevet

Eller du kan ringe til, ellers stikke innom Musikkhøgskolen med et oppslag med hav du ønsker og telefonnummer-musikkstudenter er alltid intresserte i et oppdrag-det gir både sårt tiltrengt tilskudd til økonomien, samt at de får opptrådt for publikum-det er jo det de skal leve av! Var ihvertfall vanlig og populært å gjøre slikt, husker jeg fra min tid i Bergen.

Gjest Brud2005
Skrevet

Søk rundt på nettet etter hva du vil ha. Jeg tror det er letteste måten å finne musikere. De har jo gjerne egne hjemmesider. Eller se i bryllupsbladene (i papir- og nettutgavene), er kanskje noen annonser der.

Skrevet

Det er mange flinke musikere rundt omkring sm sliter med å komme seg inn på bryllupsmarkedet. Det er kjempevanskelig å nå frem til dere bruder uten dyre annonser i bryllupsblader!

Jeg spiller selv, og kjenner også mange gode musikere. Hva slags instrument tenker du på?

Skrevet

Jeg trenger en fiolinist...

Gjest Anonymous
Skrevet

The Bride...vi har Baratt Due rett over gaten (et helvete med alle disse fiolinistene lørdag kveld/natt og søndag kl 08 :evil:

Vi kunne tenke oss enten en sang solist, eller en trompetist.

• 4 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi brukte en som heter Randi Anita Gjerstad Hun bor på Kløfta, og spiller helt nyydelig !!!!

Skrevet
Vi brukte en som heter Randi Anita Gjerstad Hun bor på Kløfta, og spiller helt nyydelig !!!!

Hvilket instrument spiller hun??

Skrevet
Vi brukte en som heter Randi Anita Gjerstad Hun bor på Kløfta' date=' og spiller helt nyydelig !!!![/quote']

Hehe, gamle læreren min det! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...