AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Hei! Tips til en matt leppestift som tørker fort og som ikke lager merker på glass ol? Den må finnes i fargen rød og være mulig å få kjøpt på feks cubus eller vita. Jeg har en "matte creamy lipstick" fra NYX som jeg syns er utrolig fin, men den tørker aldri så det blir alltid merke hvis jeg spiser eller drikker. Jeg har ikke så veldig god greie på sminke, så mulig det ikke er å få tak i, men håper å få noen tips her Anonymkode: b355c...d98
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Har du prøvd å ta pudder på leppene først før du påfører leppestift? Og etterpå også? Det skal visstnok hjelpe, har jeg hørt... Anonymkode: a0d02...110
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å ta pudder på leppene først før du påfører leppestift? Og etterpå også? Det skal visstnok hjelpe, har jeg hørt... Anonymkode: a0d02...110 Nei, det har jeg ikke. Kan prøve det! Anonymkode: b355c...d98
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 Nyx er drittmerke trodde jeg; max factor hadde før en gloss/ lipstick som satt i ukesvis omtrent. Men alle vanlige smitter av på glass ja. Anonymkode: a6735...c0b
Dricka Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 Elsker denne! Den holder seg i evigheter og smitter ikke!
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nyx er drittmerke trodde jeg; max factor hadde før en gloss/ lipstick som satt i ukesvis omtrent. Men alle vanlige smitter av på glass ja. Anonymkode: a6735...c0b Jeg har en fra Nyx som jeg er veldig fornøyd med, men en annen type enn den i rødt. Har dessverre ikke tilgang til butikker som selger Nyx nå så må ha noe annet. Hva mener du med at vanlige smitter av på glass? 2 minutter siden, Dricka skrev: Elsker denne! Den holder seg i evigheter og smitter ikke! Skal sjekke ut Anonymkode: b355c...d98
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #7 Skrevet 27. desember 2017 12 timer siden, Dricka skrev: Elsker denne! Den holder seg i evigheter og smitter ikke! Jeg anbefaler også denne. Den sliter litt med ribbemiddag på vintertørre lepper, men ellers sitter den lenge. Anonymkode: 7a464...ed1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #8 Skrevet 27. desember 2017 The balm har de fineste rødtonene og de tørker ,er en gang. Og de er ikke testet på dyr heller Anonymkode: a89b5...096
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå