AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Skal kjøpe meg nytt nettbrett og har fulgt med på annonserte varer til romjulssalget, elkjøp hadde det jeg vil ha med 100+ på nettlager. Denne varen skulle være på salg i dag onsdag, og jeg har sjekket jevnlig de siste dagene om de har 100+ på lager, de hadde også mange på de fleste butikkene i mitt nærmiljø. Har nå ventet til midnatt, slik at det er onsdag - og i det det blir onsdag er ikke varen lenger tilgjengelig og finnes ikke i en eneste butikk i landet for "hent i butikk". Så er salget bare lureri? Butikkene var ikke åpne i dag, og jeg nekter å tro at over 100 personer har bestilt nettbrettet jeg ville ha til full pris de siste 15 minuttene + reservert alle i butikk. Blir så irritert av slike ting. Anonymkode: d405a...435 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Man får ikke penger i verden om man er rederlig vet du Anonymkode: e39f1...8c5 2
Sirah Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Ta turen til Elkjøp i morgen du. ikke alltid at hjemmesiden stemmer har jeg skjønt....
SesameStreet Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 Kanskje de ønsker at folk skal møte opp fysisk i butikken i dag? 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 Har hørt det er mye lureri med elektroniske butikker ja, feks de sier de har senket prisen men så har de egentlig i virkeligheten økt ordinære prisen også gitt "større" rabatt for å lure folk. Sjekk alltid prisjakten eller andre lignende sider Anonymkode: fc2a3...24f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 1 hour ago, Sirah said: Ta turen til Elkjøp i morgen du. ikke alltid at hjemmesiden stemmer har jeg skjønt.... Det står 0 tilgjengelig i alle butikkene også nå, så det tenker jeg hadde blitt en bomtur med enda mer irritasjon. Men det ordner seg, fikk kjøpt tilsvarende nettbrett til 120 kroner mer et annet sted så da kan de bare ha det så bra der borte hos elkjøp Quote Kanskje de ønsker at folk skal møte opp fysisk i butikken i dag? Det gjør de nok helt sikkert, men da trenger de ikke reklamere for at salget på nett starter midnatt, og klokken 7 i butikk - de bør jo skjønne at folk blir irriterte Quote Har hørt det er mye lureri med elektroniske butikker ja, feks de sier de har senket prisen men så har de egentlig i virkeligheten økt ordinære prisen også gitt "større" rabatt for å lure folk. Sjekk alltid prisjakten eller andre lignende sider Ja dette har jeg begynt med etter alt lureriet rundt black friday! Kjempebra tips! mvh TS Anonymkode: d405a...435
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #7 Skrevet 27. desember 2017 Kikket på elektrisk tannbørste som de har 'annonsert'. Prisen er høyere nå enn for en måned siden... Sjekket prisen på prisguide. Løper ikke akkurat ned butikken for å si det sånn Anonymkode: 454e4...4f4 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #8 Skrevet 27. desember 2017 Elkjøp (Lefdal) er verstinger når det gjelder svindelforsøk. Anonymkode: ce5e5...c27
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #9 Skrevet 27. desember 2017 Synes det er så vanskelig med enkelte ting på prisjakt, så på en laptop til min datter nå, og da finnes det mange forskjellige rare tall og nummer bak navnet slik at det er umulig for en som meg å vite om det er riktig modell. Hva tenker dere om denne? Er det et godt kjøp? Hun får kombinert bursdag/julepresang fra oss, egentlig til max 5000 men denne virket fin. https://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/HP14BF188NO/hp-pavilion-14-bf188no-14-barbar-pc-silkegull https://www.prisjakt.no/product.php?pu=4576795 og er det riktig prisjaktlink? Trenger hjelp fra prisjakt ekspertene her! Ser den kommer i flere farger også så det gjør det jo ikke enklere TS Anonymkode: d405a...435
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #10 Skrevet 27. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er så vanskelig med enkelte ting på prisjakt, så på en laptop til min datter nå, og da finnes det mange forskjellige rare tall og nummer bak navnet slik at det er umulig for en som meg å vite om det er riktig modell. Hva tenker dere om denne? Er det et godt kjøp? Hun får kombinert bursdag/julepresang fra oss, egentlig til max 5000 men denne virket fin. https://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/HP14BF188NO/hp-pavilion-14-bf188no-14-barbar-pc-silkegull https://www.prisjakt.no/product.php?pu=4576795 og er det riktig prisjaktlink? Trenger hjelp fra prisjakt ekspertene her! Ser den kommer i flere farger også så det gjør det jo ikke enklere TS Anonymkode: d405a...435 Ja det er den samme, og riktig link. Anonymkode: cbf9f...fe8 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #11 Skrevet 27. desember 2017 Varer som er på salg er ikke alltid mulig å kjøpe på nettet for hent i butikk, så meget mulig de har det i butikken. Anonymkode: 6fa85...dd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå