Gå til innhold

Elkjøp romjulssalg bare lureri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg nytt nettbrett og har fulgt med på annonserte varer til romjulssalget, elkjøp hadde det jeg vil ha med 100+ på nettlager.

Denne varen skulle være på salg i dag onsdag, og jeg har sjekket jevnlig de siste dagene om de har 100+ på lager, de hadde også mange på de fleste butikkene i mitt nærmiljø. Har nå ventet til midnatt, slik at det er onsdag - og i det det blir onsdag er ikke varen lenger tilgjengelig og finnes ikke i en eneste butikk i landet for "hent i butikk".

Så er salget bare lureri? Butikkene var ikke åpne i dag, og jeg nekter å tro at over 100 personer har bestilt nettbrettet jeg ville ha til full pris de siste 15 minuttene + reservert alle i butikk.

Blir så irritert av slike ting.

Anonymkode: d405a...435

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får ikke penger i verden om man er rederlig vet du

Anonymkode: e39f1...8c5

• Liker 2
Skrevet

Ta turen til Elkjøp i morgen du. ikke alltid at hjemmesiden stemmer har jeg skjønt....

Skrevet

Kanskje de ønsker at folk skal møte opp fysisk i butikken i dag? :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Har hørt det er mye lureri med elektroniske butikker ja, feks de sier de har senket prisen men så har de egentlig i virkeligheten økt ordinære prisen også gitt "større" rabatt for å lure folk. Sjekk alltid prisjakten eller andre lignende sider

Anonymkode: fc2a3...24f

Skrevet
1 hour ago, Sirah said:

Ta turen til Elkjøp i morgen du. ikke alltid at hjemmesiden stemmer har jeg skjønt....

Det står 0 tilgjengelig i alle butikkene også nå, så det tenker jeg hadde blitt en bomtur med enda mer irritasjon. Men det ordner seg, fikk kjøpt tilsvarende nettbrett til 120 kroner mer et annet sted så da kan de bare ha det så bra der borte hos elkjøp :fnise::fnise:

Kanskje de ønsker at folk skal møte opp fysisk i butikken i dag?

Det gjør de nok helt sikkert, men da trenger de ikke reklamere for at salget på nett starter midnatt, og klokken 7 i butikk - de bør jo skjønne at folk blir irriterte :(

Har hørt det er mye lureri med elektroniske butikker ja, feks de sier de har senket prisen men så har de egentlig i virkeligheten økt ordinære prisen også gitt "større" rabatt for å lure folk. Sjekk alltid prisjakten eller andre lignende sider

Ja dette har jeg begynt med etter alt lureriet rundt black friday! Kjempebra tips!

mvh TS

Skrevet

Kikket på elektrisk tannbørste som de har 'annonsert'. Prisen er høyere nå enn for en måned siden...

Sjekket prisen på prisguide. Løper ikke akkurat ned butikken for å si det sånn

5a42ee5ac9d1f_Skjermbilde2017-12-27kl_01_49_50.png.6849530b553a8dfb49e694c9f1073938.png

Anonymkode: 454e4...4f4

• Liker 3
Skrevet

Elkjøp (Lefdal) er verstinger når det gjelder svindelforsøk.

Anonymkode: ce5e5...c27

Skrevet

Synes det er så vanskelig med enkelte ting på prisjakt, så på en laptop til min datter nå, og da finnes det mange forskjellige rare tall og nummer bak navnet slik at det er umulig for en som meg å vite om det er riktig modell. Hva tenker dere om denne? Er det et godt kjøp? Hun får kombinert bursdag/julepresang fra oss, egentlig til max 5000 men denne virket fin.

https://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/HP14BF188NO/hp-pavilion-14-bf188no-14-barbar-pc-silkegull

https://www.prisjakt.no/product.php?pu=4576795

og er det riktig prisjaktlink? Trenger hjelp fra prisjakt ekspertene her! Ser den kommer i flere farger også så det gjør det jo ikke enklere :fnise:

TS

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er så vanskelig med enkelte ting på prisjakt, så på en laptop til min datter nå, og da finnes det mange forskjellige rare tall og nummer bak navnet slik at det er umulig for en som meg å vite om det er riktig modell. Hva tenker dere om denne? Er det et godt kjøp? Hun får kombinert bursdag/julepresang fra oss, egentlig til max 5000 men denne virket fin.

https://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/HP14BF188NO/hp-pavilion-14-bf188no-14-barbar-pc-silkegull

https://www.prisjakt.no/product.php?pu=4576795

og er det riktig prisjaktlink? Trenger hjelp fra prisjakt ekspertene her! Ser den kommer i flere farger også så det gjør det jo ikke enklere :fnise:

TS

Ja det er den samme, og riktig link.

Anonymkode: cbf9f...fe8

• Liker 1
Skrevet

Varer som er på salg er ikke alltid mulig å kjøpe på nettet for hent i butikk, så meget mulig de har det i butikken. 

Anonymkode: 6fa85...dd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...