Gå til innhold

Sa til typen at pikken hans er liten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

...når den ikke er hard altså. Jeg sa noe sånt som "det er så sykt hvordan pikken din kan starte så liten og bli så stor når den blir hard". Han ble sykt såra, og jeg sa masse unnskyld og forklarte hva jeg mente (at hans erigerte penis er UTROLIG mye større enn uerigert, og at jeg er mer enn fornøyd med strl) men ingenting funka. Det var et par dager siden, og vi har prøvd å ha sex men han sliter med å få den opp pga. at han sier at han tenker fortsatt på det jeg sa. Hva kan jeg gjøre?

Det verste er kanskje at jeg ikke helt skjønner hvorfor det jeg sa var feil, mente jo ikke at han hadde liten tiss, bare at den var mindre i uerigert tilstand!! Og da skjønner jeg ikke hvorfor det betyr noe i det hele tatt. Hva mener dere menn?

Anonymkode: d6973...0a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og nå er det sykt hvor lite du kommer til å se den gå fra å være så liten til så stor.

Anonymkode: f1b83...5b9

• Liker 12
Skrevet

Det er innafor. Ikke stress, 

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke. Selv har jeg aldri hatt noen særlige traumer over egen størrelse. Jeg tenker som så at hvis noen velger å ha sex med meg, til og med gjentatte ganger, så kan det jo ikke være så altfor galt:) Jeg hadde nok tatt den kommentaren med et smil, men vet jo at mange sliter med tanker om at pikken er for liten, så jeg tror det er litt lurt sånn generelt å trå litt forsiktig på det området. Akkurat som vi gutta må gjøre når det gjelder kvinners fysikk. En liten harmløs spøk kan fort utarte seg til en katastrofe, hehe. Han kommer vel over det, får man tro. Og husk å bare kommentere den i stiv akt fra nå av, da;)

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, Tummy skrev:

Det er innafor. Ikke stress, 

Blir bare stressa over at han ble såpass såret... og hvordan det påvirker sexlivet vårt. Virker som han har mistet lysten helt. Har prøvd å suge ham, og da dyttet han meg til slutt bort. Uansett hvor mye jeg prøver å forsikre ham om at han er MER en stor nok, så virker det ikke som noe virker...

Skrevet
1 minutt siden, Påkrevd skrev:

Vet ikke. Selv har jeg aldri hatt noen særlige traumer over egen størrelse. Jeg tenker som så at hvis noen velger å ha sex med meg, til og med gjentatte ganger, så kan det jo ikke være så altfor galt:) Jeg hadde nok tatt den kommentaren med et smil, men vet jo at mange sliter med tanker om at pikken er for liten, så jeg tror det er litt lurt sånn generelt å trå litt forsiktig på det området. Akkurat som vi gutta må gjøre når det gjelder kvinners fysikk. En liten harmløs spøk kan fort utarte seg til en katastrofe, hehe. Han kommer vel over det, får man tro. Og husk å bare kommentere den i stiv akt fra nå av, da;)

Men hvordan kan uerigert strl bety noe? Det er bare kult, litt sånn sci fo aktig, at den kan vokse såpass. Skal jo ikke ha sex med den når den er uerigert.

• Liker 6
Skrevet

Sa det samme til min type en gang. Han bare lo og ble heldigvis ikke noe såret av det.

Men en gang jeg klappet han på magen og sa han så god og mett ut, derimot:( Det gjør jeg aldri igjen

Anonymkode: e7bc7...068

• Liker 12
Skrevet

Og jeg som så til eksen at tissen hans var så god å kose med når den " var LITEN , myk og glatt som selskinn " . Ble ikke tatt i mot dårlig i det hele tatt . Tvert om . Alle vet jo at de er små / mindre i slapp tilstand ? Typen din er litt for usikker . Vet ikke hva som hjelper å si nå jeg , men nå er ikke akkurat du som har et problem , men han . Så...det er jo han som må jobbe med seg selv her .

Anonymkode: 41a00...c19

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hvordan kan uerigert strl bety noe? Det er bare kult, litt sånn sci fo aktig, at den kan vokse såpass. Skal jo ikke ha sex med den når den er uerigert.

Nei, som sagt så hadde ikke jeg tatt det ille opp selv, så jeg er kanskje feil person å spørre, men når man leser tråder her inne og andre steder i tusentall som omhandler nettopp pikkstørrelse, så er det tydelig at det er et ømt tema for mange menn. En god tommelfingerregel for kvinner (eller sexpartnere generelt) kan være å aldri bruke ordene «liten» og «pikk» i samme setning. Det er sikkert de eneste to ordene mange velger å høre😂

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir bare stressa over at han ble såpass såret... og hvordan det påvirker sexlivet vårt. Virker som han har mistet lysten helt. Har prøvd å suge ham, og da dyttet han meg til slutt bort. Uansett hvor mye jeg prøver å forsikre ham om at han er MER en stor nok, så virker det ikke som noe virker...

Prøv litt mindre, la han få litt fred. Det er litt vanskelig å føle disse manne turene, men han kommer tilbake, bare vent. 

• Liker 1
Skrevet

Fortell han bare st det er en kjent sak at det finnes to typer peniser; de som er ca. samme størrelse i uerigert og erigert tilstand, og de som endrer størrelse drastisk fra uerigert til erigert tilstand (growers). Dette er en KJENT sak, min kjæreste er også en grower - går fra en bitteliten sak til en mer enn stor nok sak. Vis han bare denne tråden så skjønner han at dette er helt normalt :-)

Anonymkode: d9af2...83b

• Liker 4
Skrevet

Nå er jeg jo ikke en mann, men fleste kvinner vet hvor sensitiv menn er når det gjelder utstyret deres. Jeg skjønner du ikke mente noe vondt, men så skjønner jeg heller ikke hvorfor du kommenterte slikt til å begynne med? 

Anonymkode: 25126...765

• Liker 2
Skrevet

Men om en man kommenterer noe med en kvinne da er han en drittsekk.

Anonymkode: 63294...200

Skrevet

Ei jeg hadde ett pulevenn forhold til en periode kom full hjem til meg i fadderuken å sa imens hun sugde meg "det er så kjekt å suge deg, får liksom kuken inn i munnen i motsetning til eksen hun ikke fikk tuppen inn en gang".

Hun måtte gå 30 min hjem den kvelden. 

Anonymkode: 734b9...e37

• Liker 3
Skrevet

Så han har en såkalt 'grower'. Du må nok prøve å vinkle det til at du digger kukken hans, og ikke nevn noe om når den er (liten og) slapp.

Anonymkode: 9b2d9...51b

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg jo ikke en mann, men fleste kvinner vet hvor sensitiv menn er når det gjelder utstyret deres. Jeg skjønner du ikke mente noe vondt, men så skjønner jeg heller ikke hvorfor du kommenterte slikt til å begynne med? 

Anonymkode: 25126...765

Fordi kvinner ikke har noe lignende, som starter smått og så vokser sykt mye? Det er kult, rett og slett, og litt gøy at jeg får det til å skje. Han er den første jeg har hatt sex med btw.

• Liker 9
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om en man kommenterer noe med en kvinne da er han en drittsekk.

Anonymkode: 63294...200

Nei, det blir f.eks som å si at håret ditt vokser så sykt fort til en jente. Eller at magen din er sykt stor til en gravid kvinne. Det er bare faktum.

• Liker 5
Skrevet

Usikkerhets frøet er sådd. Han vil aldri glemme dette. Alt du gjør fremover vil han analysere. Snøballen ruller. Nedoverbakke. Så går den i oppløsning. Renner vekk fra deg. Ned i havet. Samler energi. Stiger opp igjen og lander på et annet sted. Langt borte fra deg. Ren og i en annen form.

Anonymkode: a76c8...455

• Liker 7
Skrevet

Skal teste å si til neste ONS, "du var så vid og god, kunne bare kjøre den rett i bånn uten å varme opp". Se hva som skjer :D 

Anonymkode: 734b9...e37

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...