Gå til innhold

Musikk til trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan finner dere god musikk å trene til? 

Vanligvis hører jeg mest på klassisk og jazz, og det er ikke noe særlig å pushe seg til på trening med.. 

Prøver å se på lister og sånn på spotify, men føler at der bare er sånn moderne listepop som jeg hører på fest.

Jeg vil ha noe med power og energi uten at jeg får assosiasjoner til party og alkohol, men syns det er vanskelig å finne. Mulig jeg bare ikke vet hvordan jeg skal lete.

Anonymkode: 16270...ee4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at du ikke er glad i metal, ellers hadde du vel kommet på det av deg selv. Pantera, Zao, Newsted osv funker for meg. Ellers har JD McPherson en del låter med god driv, som It's All Over But The Shouting. Street Sweeper Social Club også.

Skrevet
1 time siden, linsejesus skrev:

Regner med at du ikke er glad i metal, ellers hadde du vel kommet på det av deg selv. Pantera, Zao, Newsted osv funker for meg. Ellers har JD McPherson en del låter med god driv, som It's All Over But The Shouting. Street Sweeper Social Club også.

Jo, jeg liker metal, til dels, men føler ofte det kan bli for intenst. Det bruker det til intervaller, men klarer ikke høre det på langkjøring eller styrke.

Skrevet

Med "power og energi" tenker jeg elektronisk musikk eller metal. Du sier du liker jazz: det finnes masse uptempo elektronica med base i jazz eller soul. Selv er jeg inni fusions fra 90-tallet for tiden, feks Nuyorican Soul eller andre Masters at Work prosjekter.  Bare å lete litt, lage spillelister så vil Spotify foreslå musikk i samme sjanger. 

Anonymkode: 5043f...7ec

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg liker metal, til dels, men føler ofte det kan bli for intenst. Det bruker det til intervaller, men klarer ikke høre det på langkjøring eller styrke.

Power metal? Det består av mye melodier og ikke bare skriking og skråling :P 

Endret av penny_
  • 1 måned senere...
Skrevet
På 27.12.2017 den 12.13, AnonymBruker skrev:

Sjekk ut musikken til OHMWORK de har jeg helt dilla på dagene!  http://www.ohmworktromso.com/ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...