Gjest Espera Skrevet 3. februar 2005 #1 Skrevet 3. februar 2005 Noen som har lest denne? Stor fan av Irving, lest alle de andre bøkene... "Sirkusbarn" står enda i bokhylla, ulest. Kjenner at jeg nesten 'sparer' litt på leseopplevelsen
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2005 #2 Skrevet 3. februar 2005 Ikke lest, men takk for tipset. John Irving er også en favoritt hos meg.
AnnKristn Skrevet 3. februar 2005 #3 Skrevet 3. februar 2005 Jeg begynte på denne da den var ny - og leste den ikke ferdig. Husker at jeg syns den var kjedelig - men det syns jeg om "En bønn for Owen Meany" også, første gang jeg leste den. Den er nå en av mine favoritter, og leses med jevne mellomrom..... Får nok gi "Sirkusbarn" en ny sjanse.
Gjest Espera Skrevet 3. februar 2005 #4 Skrevet 3. februar 2005 Jeg synes det ofte er litt typisk John Irving jeg... bBgynnelsen kan være så dryppende kjedelig, for så å plutselig bare lamslå meg... Synes også Owen Meany var laaaang og trå - helt til det bare sa pang lissom!
Belba Skrevet 3. februar 2005 #5 Skrevet 3. februar 2005 Jeg fikk den for 39,- på Mammutsalg i går, og skal straks i gang.
Gjest Dixie i.i Skrevet 3. februar 2005 #6 Skrevet 3. februar 2005 Jeg falt ikke like mye for sirkusbarn første gang jeg leste den, ikke på samme måte som med en bønn for Owen Meany eller Garps bok. Men andre gangen synes jeg den var genial... Har en sånn greie at jeg alltid leser bøker 2-3 ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå