AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Hei, skrev tidligere i høst at jeg gledet meg til julaften og julen i år. For jeg hadde ikke hatt fri fra jobb på 10 år fra jobben. Å så skjer det at jeg blir syk på jobb lille julaften å blir sendt hjem av sjefen. Og må på sykehus om natten pga av intense øresmerter og generelt nedsatt kroppsform. Så først i kveld begynner jeg å kjenne at det blir litt bedre. Satt på hard penicillin kur ut året. Så ikke for meg at det skulle bli sånn her. God jul ble byttet ut med smerter, kvalme av medisinen og null matlyst. Så til alle friske der ute, gled dere over hver dag. Anonymkode: de4f7...6a2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Du er da også frisk utifra informasjonen i dette innlegget? Jeg kan ikke se noen grunn til å komme med den pekefingeren du kommer med med mindre man er kronisk syk. Anonymkode: 5c311...1ef 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er da også frisk utifra informasjonen i dette innlegget? Jeg kan ikke se noen grunn til å komme med den pekefingeren du kommer med med mindre man er kronisk syk. Anonymkode: 5c311...1ef Pekefinger? Beklager, da har du misforstått meg Anonymkode: de4f7...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 Det er bare idiotisk å skrive slik. Det er fult av kronisk syke folk her og du har en liten infeksjon og får antibiotika... du er ikke dødssyk. Og nedsatt kroppsform??? Fra lang og tynn til liten og tykk??? Anonymkode: 4218b...600 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Pekefinger? Beklager, da har du misforstått meg Anonymkode: de4f7...6a2 Hva er poenget ditt da? Kjipt å bli syk i jula, men det er sånt som skjer. Anonymkode: 5c311...1ef
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #6 Skrevet 26. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er bare idiotisk å skrive slik. Det er fult av kronisk syke folk her og du har en liten infeksjon og får antibiotika... du er ikke dødssyk. Og nedsatt kroppsform??? Fra lang og tynn til liten og tykk??? Anonymkode: 4218b...600 Oj av alt det idiotiske som blir skrevet på kvinneguiden.. Så er vel ikke dette noe verre å dele. Anonymkode: de4f7...6a2 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #7 Skrevet 26. desember 2017 Det er så typisk å bli syk akkurat når man har fri. Akkurat som om stresset er det eneste som holder deg sammen og så fort du slapper av så kommer alt av sykdommer og smerter og sparker deg i trynet. Nei, nettopp du skal ikke få nyte noe som minner om frihet. Anonymkode: 2a3de...341 2
Duff Skrevet 26. desember 2017 #8 Skrevet 26. desember 2017 Så uflaks. Du får legge inn søknad om fri neste år også og håpe på en frisk revansj da. Typisk at slikt skjer. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #9 Skrevet 26. desember 2017 Husker deg, og var så glad på dine vegne! Skikkelig kjipe greier, god bedring! Anonymkode: 6014e...6e1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #10 Skrevet 26. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker deg, og var så glad på dine vegne! Skikkelig kjipe greier, god bedring! Anonymkode: 6014e...6e1 Takk Ville bare dele det med noen. Anonymkode: de4f7...6a2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #11 Skrevet 26. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare idiotisk å skrive slik. Det er fult av kronisk syke folk her og du har en liten infeksjon og får antibiotika... du er ikke dødssyk. Og nedsatt kroppsform??? Fra lang og tynn til liten og tykk??? Anonymkode: 4218b...600 Det er synd på alle som blir syke, særlig de som går glipp av noe de gleder seg til. Skal jeg slutte å si at jeg er sulten fordi "barn i Afrika er mer sulten enn deg"? Ørebetennelse er særlig ille og kan være veldig smertefullt. Masse god bedring ts, får håpe du blir bedre mot nyttårsaften Anonymkode: f5250...957 3
Vakkertliv Skrevet 26. desember 2017 #12 Skrevet 26. desember 2017 Føler med deg! Ligget selv med Noro-viruset (tror jeg) siden fredag:/ Jeg får spise julemat i januar 😂 Så det var den jula:p 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #13 Skrevet 26. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er synd på alle som blir syke, særlig de som går glipp av noe de gleder seg til. Skal jeg slutte å si at jeg er sulten fordi "barn i Afrika er mer sulten enn deg"? Ørebetennelse er særlig ille og kan være veldig smertefullt. Masse god bedring ts, får håpe du blir bedre mot nyttårsaften Anonymkode: f5250...957 Takk skal du ha. Ja det er smertefullt. Holdt på å bli gal natt til i går. Trykksmerter når man ligger. Å du blir sliten av å sitte i sofaen å sove. siv i nakke og skuldre. Forstår det er mye elendighet ut i verden. Men om man skal ta hensyn til alles sykdommer. Så hadde det blitt negativt stemning. Jeg får ikke gjort noe med de som er kroniske syke. Heller ikke de som har kreft, aids, uteliggere, fobier og bipolar...osv Anonymkode: de4f7...6a2 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #14 Skrevet 26. desember 2017 1 minutt siden, Vakkertliv skrev: Føler med deg! Ligget selv med Noro-viruset (tror jeg) siden fredag:/ Jeg får spise julemat i januar 😂 Så det var den jula:p Takk skal du ha. Jeg har begynt å fryse ned mat som kommer til å gå ut på dato. Får ikke spist. Vondt å tygge kjøttmat.. Føler med deg også. God bedring til deg!! Anonymkode: de4f7...6a2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #15 Skrevet 26. desember 2017 Uff. Her i huset har vi hatt to syke barn som ikke spiste noe mellom 22 desember og i dag annet enn noen salte pinner og en halv saftis. Skikkelig dårlige og gaver ble åpner fra 1700 julaften til 1400 første juledag, og de fikk ikke så mange på hver, men orket ikke noe. Lå i hver sin ende av sofaen under dyna og fikk pakker og drikkepress. Det er ikke noe gøy. God bedring!! Anonymkode: 36b3d...052 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #16 Skrevet 26. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk skal du ha. Ja det er smertefullt. Holdt på å bli gal natt til i går. Trykksmerter når man ligger. Å du blir sliten av å sitte i sofaen å sove. siv i nakke og skuldre. Forstår det er mye elendighet ut i verden. Men om man skal ta hensyn til alles sykdommer. Så hadde det blitt negativt stemning. Jeg får ikke gjort noe med de som er kroniske syke. Heller ikke de som har kreft, aids, uteliggere, fobier og bipolar...osv Anonymkode: de4f7...6a2  Anonymkode: f5250...957 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #17 Skrevet 26. desember 2017 58 dager på antibiotika her nå. Fikk 4 timer permisjon julaften for å feire med mann og øvrig familie. Gleder meg til neste desember. Da skal jeg kose meg hjemme med mann og dyrene ❤ Anonymkode: 74cda...6c2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #18 Skrevet 26. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff. Her i huset har vi hatt to syke barn som ikke spiste noe mellom 22 desember og i dag annet enn noen salte pinner og en halv saftis. Skikkelig dårlige og gaver ble åpner fra 1700 julaften til 1400 første juledag, og de fikk ikke så mange på hver, men orket ikke noe. Lå i hver sin ende av sofaen under dyna og fikk pakker og drikkepress. Det er ikke noe gøy. God bedring!! Anonymkode: 36b3d...052 Takk Aj aj aj..det var lenge uten matlyst. Nesten verre når barn er syke enn vi voksne. God bedring tilbake. Anonymkode: de4f7...6a2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #19 Skrevet 26. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 58 dager på antibiotika her nå. Fikk 4 timer permisjon julaften for å feire med mann og øvrig familie. Gleder meg til neste desember. Da skal jeg kose meg hjemme med mann og dyrene ❤ Anonymkode: 74cda...6c2 Ohhh... det var lenge!! God bedring. Håper du kommer deg snart igjen. Anonymkode: de4f7...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå