Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjelder en jeg har følelser for. 

Takk!

Anonymkode: 2064e...e81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Kommer nå til å stille deg 3 spørsmål før vi kommer frem til svaret. 

Første spørsmål er: 

Hvilken farge velger du?
Velg en av de under: 

BOAh8StCcAA_BbF.jpg

Anonymkode: a0611...c9f

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Henie Marie
Skrevet

Jeg prøver selv om jeg tror situasjonen har endret seg litt siden du skrev innlegget, og at du har litt mer klarhet der du er nå. 

Det har vært tungt for deg, og i hjertet sitter det en skuffelse, en sorg og et sår som vil ta tid å lege. Jeg får også opp at det kan være tungt å puste for deg noen ganger og at det er en del angst i deg. Dette er utløst av den relasjonen du sikter til.

Allikevel er det noe fint mellom dere, og du er sterkere nå enn før. DU var tilstede i en turbulent fase for han og det ligger positivt til rette for at dere skal ha det fint sammen, men vær tålmodig på reisen, dette kan ta litt tid. Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet
På 26.12.2017 den 23.25, AnonymBruker skrev:

Det gjelder en jeg har følelser for. 

Takk!

Anonymkode: 2064e...e81

Er det han du vil ha da?

Anonymkode: 82ac5...beb

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 6.1.2018 den 13.35, Henie Marie skrev:

Jeg prøver selv om jeg tror situasjonen har endret seg litt siden du skrev innlegget, og at du har litt mer klarhet der du er nå. 

Det har vært tungt for deg, og i hjertet sitter det en skuffelse, en sorg og et sår som vil ta tid å lege. Jeg får også opp at det kan være tungt å puste for deg noen ganger og at det er en del angst i deg. Dette er utløst av den relasjonen du sikter til.

Allikevel er det noe fint mellom dere, og du er sterkere nå enn før. DU var tilstede i en turbulent fase for han og det ligger positivt til rette for at dere skal ha det fint sammen, men vær tålmodig på reisen, dette kan ta litt tid. Lykke til :)

Hei. Dette stemte på en prikk. Det er fortsatt noe tungt.

Hilsen ts med ny bruker.

Anonymkode: 1ea32...fdc

Gjest Konditorfrue
Skrevet

Føler også på det med at noe er tungt /går litt i stå for deg,noe "uløst" strever du med noe fra fortiden som har dukket opp igjen??? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...