AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Det gjelder en jeg har følelser for. Takk! Anonymkode: 2064e...e81
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Ok. Kommer nå til å stille deg 3 spørsmål før vi kommer frem til svaret. Første spørsmål er: Hvilken farge velger du? Velg en av de under: Anonymkode: a0611...c9f 1
Gjest Henie Marie Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Jeg prøver selv om jeg tror situasjonen har endret seg litt siden du skrev innlegget, og at du har litt mer klarhet der du er nå. Det har vært tungt for deg, og i hjertet sitter det en skuffelse, en sorg og et sår som vil ta tid å lege. Jeg får også opp at det kan være tungt å puste for deg noen ganger og at det er en del angst i deg. Dette er utløst av den relasjonen du sikter til. Allikevel er det noe fint mellom dere, og du er sterkere nå enn før. DU var tilstede i en turbulent fase for han og det ligger positivt til rette for at dere skal ha det fint sammen, men vær tålmodig på reisen, dette kan ta litt tid. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #4 Skrevet 7. januar 2018 På 26.12.2017 den 23.25, AnonymBruker skrev: Det gjelder en jeg har følelser for. Takk! Anonymkode: 2064e...e81 Er det han du vil ha da? Anonymkode: 82ac5...beb
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #5 Skrevet 31. mars 2018 På 6.1.2018 den 13.35, Henie Marie skrev: Jeg prøver selv om jeg tror situasjonen har endret seg litt siden du skrev innlegget, og at du har litt mer klarhet der du er nå. Det har vært tungt for deg, og i hjertet sitter det en skuffelse, en sorg og et sår som vil ta tid å lege. Jeg får også opp at det kan være tungt å puste for deg noen ganger og at det er en del angst i deg. Dette er utløst av den relasjonen du sikter til. Allikevel er det noe fint mellom dere, og du er sterkere nå enn før. DU var tilstede i en turbulent fase for han og det ligger positivt til rette for at dere skal ha det fint sammen, men vær tålmodig på reisen, dette kan ta litt tid. Lykke til Hei. Dette stemte på en prikk. Det er fortsatt noe tungt. Hilsen ts med ny bruker. Anonymkode: 1ea32...fdc
Gjest Konditorfrue Skrevet 31. mars 2018 #6 Skrevet 31. mars 2018 Føler også på det med at noe er tungt /går litt i stå for deg,noe "uløst" strever du med noe fra fortiden som har dukket opp igjen???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå