AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Noen som har tatt dette før? Har noen spørsmål Anonymkode: a6c7b...5bd
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Ja, hva lurer du på? Anonymkode: 14eb8...1ff
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hva lurer du på? Anonymkode: 14eb8...1ff Når man skal ta denne testen, er det vanlig å droppe den treningsøkten man skulle hatt den dagen da? Eller går det an med den i tillegg til annen økt den dagen Anonymkode: a6c7b...5bd
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: Når man skal ta denne testen, er det vanlig å droppe den treningsøkten man skulle hatt den dagen da? Eller går det an med den i tillegg til annen økt den dagen Anonymkode: a6c7b...5bd Treneren min mente økta erstattet treningsøkta den dagen. Jeg tok Vo2max i tillegg da. Det går selvfølgelig an å ha en økt senere på dagen etter testen, men det er ikke lurt å trene før testen. Jeg fikk beskjed om å ta det rolig dagen før også. Anonymkode: 14eb8...1ff 1
Snabeltann Skrevet 1. januar 2018 #5 Skrevet 1. januar 2018 Dersom skal ta en ny test om. Eks et halvt år, bør forholdene være tilnærmet like. Løpe i samme sko etc. Så Om du trener, så husk å gjøre det samme neste test! Så kanskje greiest å heller trene etterpå. (men man blir ganske stivog støl da! :))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå