AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Hei på dere, samboer og jeg vil lage treretters på nyttårsaften, noe vi aldri gjør, så har dessverre null peiling på forretter. Mannen foreslo avokado med reker og majones som forrett, men jeg kunne tenke meg noe lettere sidenvi har middag og dessert og snacks osv. Middagen er laks med tilbehør, og is til dessert. Jeg prøvde å google forretter, men det ser litt avansert og tidkrevende ut. Noen som har forslag til en lett og enkel forrett? Anonymkode: 7b0f7...cc8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Melon og parma eller serranoskinke. Anonymkode: 89ac5...3d3
exictence Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Melon salat. Melon, agurkskiver (laget med feks ostehøvel) og dryss av fetaost. Kjempe godt , enkelt og lett mat
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 Tusen takk for forslag alle sammen! Tror jeg prøver meg på melonsalaten Anonymkode: 7b0f7...cc8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #7 Skrevet 27. desember 2017 2 minutter siden, QQbaby skrev: Hva med kamskjell? Enkelt og godt Er det snehvit som sniffer på profilbildet ditt? Carpaccio! Anonymkode: 23cdb...93a
QQbaby Skrevet 27. desember 2017 #8 Skrevet 27. desember 2017 (endret) Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det snehvit som sniffer på profilbildet ditt? Carpaccio! Anonymkode: 23cdb...93a Har du ikke briller? Endret 27. desember 2017 av QQbaby
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #9 Skrevet 27. desember 2017 Blinis, små russiske pannekaker med forskjellig topping. Lagde dette en gang med et par små til hver gjest og det ble en enorm suksess Brukte feks laks, rødløk, kaviar osv. Finnes mange oppskrifter på Google Anonymkode: f8170...66d 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #10 Skrevet 27. desember 2017 Jeg syns mannen din sitt forlag er det beste Anonymkode: db5bf...db6
happiest Skrevet 28. desember 2017 #11 Skrevet 28. desember 2017 Hva med asparges med spekeskinke, ristede pinjekjerner, flaksalt og litt sitron over? Eller en liten skål suppe? Finnes mange gode alternativer: soppsuppe, aspargessuppe, tomatsuppe. Ser bra ut om en sørger for å ha noen biter i suppen (aspargestopper i aspargessuppen) og litt god olivenolje "drysset over". Det er enkelt å lage og kan gjerne lages dagen i forveien. Skal dere kun ha is til dessert eller skal det være noe tilbehør (f.eks bær)?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå