Gå til innhold

Hvorfor øker kvinners krav i takt med avtagende attraktivitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ingen av dere som ser paradokset i at dere stiller mye høyere krav til menn angående økonomi og seriøsitet etter hvert som dere runder 25 og forfaller kraftig og har mye mindre å tilby en mann seksuelt sett? (nei, det at dere tjener litt mer penger og har en master i humanoia gjør dere ikke mer attraktive, spretten i rumpa gjør). Mens vi menn som faktisk blir mer attraktive med årene i forhold til disse forventningene deres, vi skal vist bare drømme om en ung jente på 20? Hahaha, forstå det den som kan!. Kvinnfolklogikk?

Anonymkode: 95301...ed0

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Håper ingen lar seg provosere av dette innlegget og lar mitt svar bli det eneste i denne tråden. 

Anonymkode: f212c...4b7

Fordi det blir for hard kost? Plusset seg selv og greier :skratte: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi det blir for hard kost? Plusset seg selv og greier :skratte: 

Tror ikke man kan plusse seg selv.

Anonymkode: 25493...f1e

• Liker 3
Skrevet

Har du dame som er 15 år yngre enn deg? Mannen min er 15 år yngre enn meg. Ser ingen grunn til å senke kravene.

Anonymkode: 7281b...d8b

• Liker 2
Skrevet

Er det som har med sex å gjøre det eneste som teller? I så fall går du glipp av veldig mye.

For øvrig kastet jeg bort 20-årene mine på en drittsekk. Jeg fikk to nydelige barn ut av det. Nå som jeg har rundet 30 har jeg fortsatt mye å tilby, selv om rumpa mi ikke er like spretten lenger. Man kan fint finne seg en skikkelig catch av en mann selv om man har bikket 30. Det har jeg selv gjort, selv om jeg har høye krav. Han setter faktisk pris på at jeg har barn fra før og setter pris på uendelig mye mer enn bare en spretten rumpe.

Anonymkode: e79d3...cb3

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det som har med sex å gjøre det eneste som teller? I så fall går du glipp av veldig mye.

For øvrig kastet jeg bort 20-årene mine på en drittsekk. Jeg fikk to nydelige barn ut av det. Nå som jeg har rundet 30 har jeg fortsatt mye å tilby, selv om rumpa mi ikke er like spretten lenger. Man kan fint finne seg en skikkelig catch av en mann selv om man har bikket 30. Det har jeg selv gjort, selv om jeg har høye krav. Han setter faktisk pris på at jeg har barn fra før og setter pris på uendelig mye mer enn bare en spretten rumpe.

Glemte å få med at han til og med er yngre enn meg! Jeg vil ikke ha en som er eldre enn meg, det er et av de høye kravene mine :) 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Mens vi menn som faktisk blir mer attraktive med årene

Dette er en veldig vanlig misforståelse.

• Liker 41
Skrevet

Hva du måtte mene er uinteressant, men etterhvert som jeg ble eldre så jeg ikke lenger behovet for å være sammen med noen som ikke fylte kravene mine. Jeg har hatt forhold som trakk meg ned da jeg var ung og naiv, nå går jeg kun for seriøse mannfolk. Og tro det eller ei, selv om jeg er 39 har jeg en seriøs mann og trenger ikke bry meg med hva andre mener. Om du vil løpe etter 20-åringer så fortsett med det :)

Anonymkode: dab11...e0a

• Liker 7
Skrevet

Så lenge de høye kravene mine fører til at jeg slipper unna sånne som deg som helst skulle vært sammen med en 25 årig versjon av meg selv, så er det langt fra paradoksalt, snarere superlogisk. 

Anonymkode: b19ae...d9a

• Liker 23
Skrevet
3 minutter siden, T-Rex skrev:

Helt enig. Pluss at disse yngre mennene ofte har en mye bedre holdning til kvinner etter min erfaring. 

Anonymkode: 25493...f1e

• Liker 1
Skrevet

Tenkte jeg som kvinne kunne svare på dette og si at jeg (26år, med 2 stk mastergrader) nylig ble dumpa av en mann pga. jeg krevde for lite! Så ikke en helt bombesikker teori. Kan og legge til at det var jeg som gjerne ønsket litt tilfredstillelse 2-3 ganger i uka, mens han var den som holt igjen der, men kun 2-3 ganger i måneden. 

Ikke døm alle kvinner pga. noen dårlige utfall. 

Anonymkode: e75a0...573

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, T-Rex said:

Herregud jeg blir så lei av dere kvinnfolk og evnen dere til å snu alt på hodet.Det er komplett umulig å prate fornuft med dere. Dere er selve definisjonen på urimelighet. Takk for meg

• Liker 2
Skrevet

For damer blir sterkere psykisk jo eldre de blir. Det tror jeg er svaret. 

Anonymkode: aceb5...bad

• Liker 6
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du dame som er 15 år yngre enn deg? Mannen min er 15 år yngre enn meg. Ser ingen grunn til å senke kravene.

Anonymkode: 7281b...d8b

Heldig du er. Jeg kjenner ingen kvinner som har så unge menn, bare menn som har 20 år yngre damer...forstår ikke helt hva de unge damene ser i de eldre mennene. Det må vel være kjærligheten selv om den sjelden går motsatt vei ?

Anonymkode: 0183d...ba0

Skrevet

Møtte min drømmemann etter jeg ble 28, så disse skavankene jeg har, kan ikke være så ille.

Anonymkode: 5e363...3fe

• Liker 2
Skrevet

Lol! Dette må være månedens minst gjennomtenkte tråd ts! Så hvor attraktiv man er bestemmer hvordan selvrespekt man skal ha????

Det er når man gjerne har runda 25 og 30 at man har gjort seg noen dårlige livserfaringer med å bli tråkka på av partnere og er bevisst på hvordan type partner man ikke vil ha, og hvordan type liv man skal gå for å leve , så det sier seg jo selv at man får høyere krav til en partner som skal være i resten av livet ditt, når man blir eldre.

Anonymkode: 7dc56...6f1

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud jeg blir så lei av dere kvinnfolk og evnen dere til å snu alt på hodet.Det er komplett umulig å prate fornuft med dere. Dere er selve definisjonen på urimelighet. Takk for meg

Visste ikke at menn kunne ha pms? 

Anonymkode: 221b2...e32

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og vi kvinner ler av deg der du sitter i din mors kjeller med træler i høyrehånden. 

Anonymkode: 2a3f5...804

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...