GodtNok Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Jeg er pæreformet av natur, og er vant med at leggene mine er tjukke. Jeg kan ikke bruke høye støvletter, men det er greit. Sånn er det. Men - det er for ille at det ikke skal gå an å få alpinstøvler som er brede nok. Helt utrolig, faktisk. At det ikke skal gå an å lage noen cm lengre spenner. Det må da finnes? Hjelp der ute!
GodtNok Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #2 Skrevet 26. desember 2017 Jeg kan da ikke være den eneste...
Amberleaf Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 (endret) Er noen år siden jeg kjøpte de, så vet ikke om de fortsatt er å få tak i, men Salomon Divine 6 er romslige i leggen. Endret 26. desember 2017 av Amberleaf 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 Jeg er ikke overvektig, men sliter med det samme pga væskeansamling (lymfevæske) i leggene. Bruker str 38,5 i sko, men har kjøpt alpinstøvler i str 42 for å få de igjen og da kan jeg fremdeles ikke stramme dem mye. Husker ikke merket på mine. Anonymkode: 6b55d...e51 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 Hei! Prøv Atomic Live Fit. Anonymkode: f5ec1...d06 1
sekunda Skrevet 26. desember 2017 #6 Skrevet 26. desember 2017 Enkelte støvelmodeller har spenner som kan flyttes (man må borre nytt hull og flytte selve festet for spennen). Jeg har motsatt problem (ekstremt tynne legger) og har derfor måttet flytte spennene på mine skistøvler. Sørg for å stramme støvlene i riktig rekkefølge når du tar dem på, og pass på at micro-justeringa på spennene er i ytterstilling. Husk også at det kun er tynne alpinstrømper som skal ned i skistøvelen, ikke tykke sokker/stilongs/bukse/etc. i tillegg... 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #8 Skrevet 26. desember 2017 Du kan også sjekke ut herremodeller. De har ofte et bredere snitt. Anonymkode: 7b9aa...1fe
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #9 Skrevet 29. desember 2017 På 27.12.2017 den 0.25, AnonymBruker skrev: Du kan også sjekke ut herremodeller. De har ofte et bredere snitt. Anonymkode: 7b9aa...1fe De har det, men da kan mange damer danse salsa inni resten av støvlene. Har en 38-39 i skostr er 42 litt i største laget... Jeg har leita etter slalomstøvler ei god stund, men har gitt opp. Kjører telemark på gammeldagse lave skinnstøvler i stedet. Anonymkode: e986d...c33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå