Lapper Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Har ei god kollega hvor babyen hennes og familien har måtte vært på sykehus i jula pga den lille. Jeg får så klart ikke besøke de men har så lyst til og gi de en liten oppmerksomhet. Noen som vet om jeg kan kjøpe en liten bamse på sykehuset og de leverer den opp på avdelingen?
Pysa Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Så koselig! Med mindre det er spesielle restriksjoner ang hygiene, vil nok personalet overbringe gaven.
Lapper Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2017 26 minutter siden, Pysa skrev: Så koselig! Med mindre det er spesielle restriksjoner ang hygiene, vil nok personalet overbringe gaven. Jeg hadde lyst til å la dette være en overraskelse men får jeg vite ved informasjonen om hvilken avdeling de er på eller kan jeg bare gå opp på barneavdelingen og eventuelt gi den i skranken
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 Hvor gammel er babyen? Bamser kjøpt på sykehus eller bamser generelt er temmelig teit, synes jeg, og blir fort bare liggende/tar opp plass. Kjøp blomster og et hyggelig kort, evt lekebutikk med babyleker tilpasset alder. Rangle, en liten ball el.l. Tanken som teller, så koselig av deg. Anonymkode: 7e35e...a58
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 Blomster er ikke lov alle steder, så det kan være lurt å sjekke det før man eventuelt kjøper. Uansett hva du velger, er det nok veldig hyggelig med en oppmerksomhet og at du viser at du tenker på de. Anonymkode: b95c1...2e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå