Gå til innhold

Hvor mange sjangser gir man en venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går grensen for dere? Vil kutte ut en venninne. Føler hun ikke er bra for meg, men hver gang jeg prøver å "gå", drar hun meg bare tilbake igjen. Gir henne sjangse på sjangse... føler jeg ikke vet hvor grensen går lenger..

Anonymkode: a3cba...a26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ei venninne som endte opp med å gjøre veldig mye stygt mot meg i en sårbar tid. Hun fikk faktisk tre sjanser men valgte alle tre gangene å stikke kniven i ryggen på meg. Føler ikke det er noen vei tilbake til noe som helst vennskap eller positivt bekjentskap i noen som helst grad. Jeg greier ikke lenger å respektere henne eller noe av det hun sier uansett hvor klokt og smart det måtte være. Hun har ingen rett til å gi meg råd eller tips om noe som helst. Ønsker ingenting fra henne og alt hun sier får meg nå til å fnyse. 

Anonymkode: 09f5f...d0a

Skrevet

Hvis du føler hun er giftig ville jeg kuttet hun ut. Jeg har kutta ut de som var giftige for mentaliteten min :) Da tenker jeg på venninner som suger energien ut av deg og du rett og slett gruer deg til å ha med de å gjøre. Kutta ut en venninne, lurte på om jeg hadde gjort en feil til tross for at energien min var bedre og humøret i tillegg. Hadde en drøm at jeg gjenopptok kontakten med henne. Alt jeg kan si til det var når jeg våkna, var jeg JÆVLIG glad for at det bare var en drøm :):):)

Skrevet
4 minutter siden, heiheilillemei skrev:

Hvis du føler hun er giftig ville jeg kuttet hun ut. Jeg har kutta ut de som var giftige for mentaliteten min :) Da tenker jeg på venninner som suger energien ut av deg og du rett og slett gruer deg til å ha med de å gjøre. Kutta ut en venninne, lurte på om jeg hadde gjort en feil til tross for at energien min var bedre og humøret i tillegg. Hadde en drøm at jeg gjenopptok kontakten med henne. Alt jeg kan si til det var når jeg våkna, var jeg JÆVLIG glad for at det bare var en drøm :):):)

Høres ut som du tok et godt og riktig valg. Er veldig fornøyd med eget valg også. 

Anonymkode: 09f5f...d0a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...