AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Noen som bor der eller kjenner til området og kan fortelle litt om det? Vurderer å flytte i det området, men kjenner ingen der og har aldri vært der. Er mye til salgs der til en rimelig penge så derfor jeg vurderer det området. Ikke noe spesielt område jeg vil kjøpe i, så hvorfor ikke Kongsvinger liksom.. Anonymkode: 8226a...3a7
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Har ikke noe spesielt godt inntrykk av Kongsvinger, jeg vurderte å flytte til området selv men ombestemte meg. Jeg kjørte rundt en sommer og så på hus og overnattet i bilen, i telt etc., og på et tidspunkt ble jeg jaget av politiet fra en badeplass ved Kongsvinger. Jeg hadde overnattet der noen netter i bilen og jeg hadde hunden med meg (i bånd), det var alt. Politiet kom midt på natta og ba meg om å finne et annet sted å sove fordi folk hadde faktisk rapportert til dem. Hadde fra før inntrykket av at det var et ganske "strait" sted, i betydningen sneversynt. Jeg er kvinne forresten, og ser ganske vanlig ut. Skjønner ikke akkurat hva de var så redd for men det blir iallefall aldri Kongsvinger på meg. Anonymkode: 94226...aa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå