linky Skrevet 3. februar 2005 #1 Skrevet 3. februar 2005 Lurer litt på hvilken farge dere skal ha på dukene? kremhvitt eller helt hvitt?
tøydukke Anna Skrevet 3. februar 2005 #2 Skrevet 3. februar 2005 Vi har valgt helt hvite duker og servietter fordi vi personlig synes det blir penest, men det er jo selvfølgelig en smaksak. Kjolen min er Ivory og det blir i tillegg noen innslag av denne fargen på bordet (noen blomster etc)
Annie Skrevet 3. februar 2005 #3 Skrevet 3. februar 2005 Personlig syns jeg hvite duker er penest, men det kommer jo ann på hva du skal ha på bordet og hvordan veggene er.
Cathie Skrevet 3. februar 2005 #4 Skrevet 3. februar 2005 Våre er ganske hvite, holdt de opp mot kjolen min, og da så jeg ikke sånn veldig stor forskjell.. Kjolen min er diamond white...
Arwen Skrevet 3. februar 2005 #5 Skrevet 3. februar 2005 Vi har helt hvite. Orker ikke bry meg med at alt skal matche kjolen min, da hadde planleggingen tatt knekken på meg. :o Dessuten tror jeg ingen av gjestene tenker på det i det hele tatt.
Cathie Skrevet 3. februar 2005 #6 Skrevet 3. februar 2005 Orker ikke bry meg med at alt skal matche kjolen min, da hadde planleggingen tatt knekken på meg. :o Dessuten tror jeg ingen av gjestene tenker på det i det hele tatt.Helt enig!! Jeg bare så det etter at vi hadde kjøpt jeg, for jeg skulle finne ut åssen farge kjolen min var..
Arwen Skrevet 3. februar 2005 #7 Skrevet 3. februar 2005 Helt enig!! Jeg bare så det etter at vi hadde kjøpt jeg, for jeg skulle finne ut åssen farge kjolen min var..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå