Gå til innhold

Ute av syne ute av sinn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om dette i forhold til dating? Er det lett å glemme noen man ikke ser så ofte eller har avsluttet med? 

Anonymkode: 45823...a4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener dere om dette i forhold til dating? Er det lett å glemme noen man ikke ser så ofte eller har avsluttet med? 

Anonymkode: 45823...a4f

Ikke for meg. Jeg har ikke sett min "utkårede"  på over 1 år nå. Men ingen har konkurrert han ut enda. 

Anonymkode: 8d4b9...e55

Skrevet

for meg kommer det ann på hvem som avsluttet. er det noen jeg avsluttet med er det lett men ikke andre veien 

Skrevet

Hvorfor skal man glemme? :)

Anonymkode: 25b85...e29

• Liker 1
Skrevet

Jeg glemmer ingen jeg har datet, for har jeg først datet noen har jeg vært veldig interessert. Ble ghosta for noen måneder siden og har unngått å sjekke fb-profilen hans, men det hjelper ikke så mye. Kanskje fordi jeg ikke har fått svar på hva som var greia.

Anonymkode: 5f753...5b3

Skrevet

Mye lettere å komme over noen man ikke har eller ser i livet sitt lenger ja. Men tar jo tid det også.

Anonymkode: 919d1...9fb

• Liker 1
Skrevet

Både og... For min del hjalp det å få ordentlig nok av det hele. Men innen den tid og innen det punktet så var det riktig nok ikke så lett å "bare glemme". Sånn sett vil jeg ikke påstå at "ute av syne ute av sinn" gjelder i alle tilfeller, for det var ikke slik det var for min del. Har likevel skjedd i enkelte tilfeller, så det spørs.

Anonymkode: 20970...b50

Skrevet

Jeg ble blokkert av en mann for noen mnd siden. Han gjorde det fordi han vil prøve å komme over meg.. men jeg savner han veldig..

Anonymkode: f5c0e...158

Skrevet

Nei, det funker ikke for min del. Det er andre ting som funker, men ikke det som nevnes i HI.

Anonymkode: 9a009...557

Skrevet

For å glemme må jeg slette vedkommende på alle sosiale media. Slette all kontakt på telefonen. Slette nummeret. Blokke på Snapchat. 

OG gå ut og møte andre!! 

Og helst holde meg unna alkohol, hvis ikke er det så lett å sende fyllemeldinger..... 

Det burde forresten ha fantes et alkometer på mobilen, som gjorde det umulig å sende meldinger over en viss promille. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...