Gå til innhold

hva gjør du når du skal hjem til daten etter byen og finner ut at han bor på en sliten hybel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det turnoff? dealbreaker? hvis mannen er 30+ og bor på sliten hybel i kollektiv

Anonymkode: adeb2...e2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Dealbreaker. Men å bli med «dates» hjem etter byen driver jeg heller ikke med. 

• Liker 9
Skrevet

Sliten som i skitten, rotete og illeluktende? Da angrer jeg. Sliten som i gammel bygård med trekkfulle vinduer? Ikke noe stort problem.

Skrevet

Ja, det er dealbreaker.

Sliten bolig er dealbreaker uansett forsåvidt. Det var det også når jeg selv bodde i kollektiv i studietiden.

Skrevet

er han student er det vel ok men er han i arbeid hadde jeg ombestemt meg og snudd i døren

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

er det turnoff? dealbreaker? hvis mannen er 30+ og bor på sliten hybel i kollektiv

Anonymkode: adeb2...e2c

Tror det er mest turn-off at du faktisk søker en avbekreftelse for at det ikke er det ;)

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg. Men jeg er selv 30 og bor i kollektiv så...

Anonymkode: 06cab...5f5

• Liker 4
Skrevet

Hva jeg gjør? Hva skal man gjøre? Pusse opp? Er man ikke på date? ;)

Anonymkode: 98f6c...4a6

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke brydd meg. Men jeg er selv 30 og bor i kollektiv så...

Rart 

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, RoH skrev:

Rart 

Ok

• Liker 4
Gjest A National Acrobat
Skrevet

Tenk om han tar deg med dit for å sjekke reaksjonen din, for å se hvordan person du virkelig er. Og at han egentlig bor i en svær enebolig og ikke vil ha en kjæreste som kun er ute etter penger og posisjon. 

Skrevet
7 minutter siden, A National Acrobat skrev:

Tenk om han tar deg med dit for å sjekke reaksjonen din, for å se hvordan person du virkelig er. Og at han egentlig bor i en svær enebolig og ikke vil ha en kjæreste som kun er ute etter penger og posisjon. 

Selv vil jeg ha en kjæreste som er moden nok til å kommunisere som et voksent menneske heller enn å lyve og lure for å teste folk som en måte å bli kjent på, så da sparte vi begge tid...

Anonymkode: 3ef39...c9a

• Liker 7
Skrevet

Det er jo ikke pengene hans som er det viktigste. Det er jo personligheten hans. Prøv og bli kjent med han...

Anonymkode: acfb0...cc4

• Liker 2
Gjest A National Acrobat
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv vil jeg ha en kjæreste som er moden nok til å kommunisere som et voksent menneske heller enn å lyve og lure for å teste folk som en måte å bli kjent på, så da sparte vi begge tid...

🤔 Okay

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Personlig er det nok veldig få av oss som gjør noe annet enn å drite i hva du vil ha i en kjæreste. Men de fleste menn syn det er festlig å avsløre dobbeltmoral og smålige trekk ved kvinner, siden kvinner i aller høyeste grad går over ild for å skjule at de har disse smålige og egoistiske trekkene sine for å fremstå så skinnhellige som mulig.

• Liker 4
Skrevet

Ja, hadde vært dealbreaker. Greit som midlertidig bosted for en 22 åring, men ikke som langvarig bosted for en voksen mann.
Hadde friendzonet han.

Anonymkode: 45b66...9cc

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke pengene hans som er det viktigste. Det er jo personligheten hans. Prøv og bli kjent med han...

Anonymkode: acfb0...cc4

Jeg driter i pengene, men om han bor i en sliten, skitten hybel i kollektiv som 30 åring så sier det veldig mye om personligheten hans. Og ja det er dealbreaker.

Anonymkode: 45b66...9cc

• Liker 5
Skrevet

Det kommer jo helt an på grunnen til at han bor der. Ser det rent og pent ut og han har en god forklaring, gjør det meg ingen ting. Det viktigste er hvordan han er i senga.

Anonymkode: 6d4c0...bc6

• Liker 2
Skrevet

Typen min har ikke egen hybel, han bor i et slags kollektiv, ja. Dette er noe som er organisert av jobben hans. Det er ganske dyrt å leie i byen hans (og de får kollektivplassen i tillegg til lønn), så det er rett og slett for å kunne legge seg opp sparepenger/nedbetale gjeld. Det er ikke veldig fancy, derimot viser det hvor god økonomiske sans han har, og at han er lite avhengig av komfort. 

Anonymkode: 4448b...cf5

• Liker 1
Skrevet

Helt klart en dealbreaker. Daten min bør minimum invitere meg hjem til en 4-roms leilighet med balkong, walk-in closet, badekar og smakfull innredning. En sliten hybel? Da er sikkert også daten en uryddig person i økonomi og orden. Vil ikke kaste bort min datingtid på tapere.

Anonymkode: 55253...521

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...