Gå til innhold

Jeg har blitt blokkert på facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ei jente jeg liker som har blokkert meg på Facebook. Er skikkelig skuffa. 

Anonymkode: 8f8f1...9e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer til å få verre problemer i livet.

• Liker 19
Skrevet

Thats life

Anonymkode: d6c99...b0c

Skrevet

Ta hintet en annen gang

Anonymkode: d6c99...b0c

• Liker 1
Skrevet

Å ja. Kan det være noen grunn til det? 

Anonymkode: 2e164...a3a

• Liker 1
Skrevet

Da er det jo tydelig at hun ikke er interessert. Da legger du det bak deg og går videre. 

Anonymkode: 865ad...722

Skrevet

Hvordan vet du det da? Kanskje hun bare har logget av? 

Anonymkode: 4737b...925

Skrevet

Jeg står i samme situasjon. Jeg hadde dog ikke henne på vennelista mi, men vi hadde kontakt via en annen fb-side. Det hun ikke har tenkt på er at så lenge vi begge to liker den siden (hun administrerer den), - så kan vi sende meldinger til hverandre der. Jeg har forgjeves prøvd å gjøre opp med henne, da jeg har skjønt hvorfor jeg er blokkert, men enn så lenge ikke nådd fram. Gir ikke opp enda, men har holdt meg i bakgrunnen i månedsvis helt bevisst.

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan vet du det da? Kanskje hun bare har logget av? 

Er du på Facebook selv? Klart TS har oppdaget blokkeringen. Det er jo bare å søke på vedkommendes navn, og så ser man jo at navnet ikke kommer opp. Dermed vet man at man er blokkert. 

Skrevet
46 minutter siden, Sonic skrev:

Hun lærer av sine feil :klem:

Anonymkode: adc44...de0

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Millimani skrev:

Jeg står i samme situasjon. Jeg hadde dog ikke henne på vennelista mi, men vi hadde kontakt via en annen fb-side. Det hun ikke har tenkt på er at så lenge vi begge to liker den siden (hun administrerer den), - så kan vi sende meldinger til hverandre der. Jeg har forgjeves prøvd å gjøre opp med henne, da jeg har skjønt hvorfor jeg er blokkert, men enn så lenge ikke nådd fram. Gir ikke opp enda, men har holdt meg i bakgrunnen i månedsvis helt bevisst.

Er du på Facebook selv? Klart TS har oppdaget blokkeringen. Det er jo bare å søke på vedkommendes navn, og så ser man jo at navnet ikke kommer opp. Dermed vet man at man er blokkert. 

Ja, er på Facebook. Du trenger ikke bli så frekk. 

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Millimani said:

Om du er blokkert så er det jo fordi personen ikke ønsker å bli kontaktet av deg. Da er det jo bare dumt å prøve å gjøre opp ved å ta kontakt.  

Har blitt blokkert selv og jeg har bare latt han få være i fred selv om jeg også kan omgå blokkeringen. 

Endret av Weinstein
  • Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, er på Facebook. Du trenger ikke bli så frekk. 

Frekk? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Millimani skrev:

Frekk? 

Ja, du svarer så frekt. På et enkelt spørsmål som ikke var til deg engang. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, du svarer så frekt. På et enkelt spørsmål som ikke var til deg engang. 

Mange andre enn jeg kunne svart sånn på det. Det jeg skrev over siteringen "Frekk?" var ikke ment til deg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blokkert 54 folk på fb men burde virkelig blokkert 765 - dette er folk som har begått svært alvorlig hatkriminalitet mot min person. J***vlige « folk» rett og slett- flere dvs 24 stk har jeg til og med fått anmeldt.

Anonymkode: 978cc...ee5

Skrevet

Da har du tydeligvis gjort henne ukomfortabel. Lær til neste gang 

Anonymkode: 929e2...5d9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...