AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Har jobbet snart et og et halvt år ved arbeidsplassen min og har vært storfornøyd med mine kolleger hele veien. Flere av de har jeg fått et vennskapelig forhold til. Det siste halvåret har til tider vært nokså tungt og vanskelig for meg og de nærmeste og mest betrodde kollegene mine vet dette. Alle får julegave fra arbeidsplassen før jul men før jeg gikk på ferie lå det en privat gave fra min ene kollega. Ble overrasket og samtidig veldig glad. Det var en sånn standard "tenker-på-deg" vennegave. Sendte melding i går og skrev ordrett dette: "tusen hjertelig takk for flott gave fine du. Trives så godt i selskapet ditt og kunne ønske vi kunne vært kollegaer for alltid, smilefjes" Tjue minutter senere har han lest meldingen uten at det kommer noen respons. Tenker ikke noe over det før nå. Og nå tikker det inn en melding der han lurer på om jeg har følelser for ham og om han har vært fjern som ikke har oppdaget dette før nå?!?! Mannen er over 30 og samboer med barn.. Ble temmelig satt ut nå. Han har aldri gitt uttrykk for at han har følt noe for meg og stemningen mellom oss har alltid vært platonisk men god, uten noe som helst følelser involvert. Kan meldingen min virkelig tolkes på den måten? Anonymkode: 3ba3f...785
miss summers Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Ja, du smører tjukt på. Og han spør jo bare om du har følelser. Er ikke det bedre enn at han bre unngår deg fremover? 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Du overdrev vel litt mye. Så ja den kan tolkes sånn. Anonymkode: 46727...59c 8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 Nei, det var vel å dra det litt langt. Men jeg hadde blitt litt overveldet over "fine du" og "kollegaer for alltid". Da bør man ha et rimelig godt forhold, tenker jeg. Anonymkode: d7523...2cd 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 Han tror at du har følelser for han, og du tror at han har følelser for deg siden han spør om dette. Dere tar sikkert feil begge to. Anonymkode: 23d95...02d 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #6 Skrevet 26. desember 2017 Det var nå å legge godviljen litt til å tolke det sånn. Det var jo han som ga deg gave... Anonymkode: 220ac...96f 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #7 Skrevet 26. desember 2017 Jeg tolket det ikke slik i det hele tatt. Er vant til å få ganske drøye meldinger uten at jeg legger noe mer i det. Ikke alt handler om at folk er hypp på meg og noen utrykker seg hjertelig uten at det ligger noen romantiske følelser bak. Hva svarte du tilbake da ts ? Anonymkode: 36b71...e08 2
Gjest 123Sol Skrevet 26. desember 2017 #8 Skrevet 26. desember 2017 Han reagerte nok kanskje på "fine du"..
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #9 Skrevet 26. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tolket det ikke slik i det hele tatt. Er vant til å få ganske drøye meldinger uten at jeg legger noe mer i det. Ikke alt handler om at folk er hypp på meg og noen utrykker seg hjertelig uten at det ligger noen romantiske følelser bak. Hva svarte du tilbake da ts ? Anonymkode: 36b71...e08 Holder på å forfatte en melding nå. Tenkte skrive at jeg på ingen måte har følelser for ham annet enn som venn(jeg har selv kjæreste) og at jeg ble litt paff av meldingen hans, samt at jeg beklager eventuelle misforståelser mens jeg ønsker han og familien et godt nyttår. Vi sees ikke før 6-7 januar. Anonymkode: 3ba3f...785 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #10 Skrevet 26. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du overdrev vel litt mye. Så ja den kan tolkes sånn. Anonymkode: 46727...59c Jeg gjorde kanskje det. Burde sikkert droppet "fine du" og "for alltid". Men jeg setter veldig pris på ham som kollega og bekjent. Anonymkode: 3ba3f...785
Gjest supernova_87 Skrevet 26. desember 2017 #11 Skrevet 26. desember 2017 "Haha, neida! Jeg ble bare glad for omtanken i en vanskelig tid, synes du er en flott kollega! Ikke meningen å smøre så tjukt på at du begynte å tenke sånn, er vel mer sånn vi pleier skrive oss kvinner imellom, ha en fin kveld videre!" Alt kan tolkes på alle måter. Synes det var helt greit det du skrev jeg, men er gjerne mer sånn det er vanlig blant kvinner. Her sender vi jo hjerter i hytt og pine.
Duff Skrevet 26. desember 2017 #12 Skrevet 26. desember 2017 Det er jo fint at han tar det opp da. Bedre det enn at han viker unna. 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #13 Skrevet 26. desember 2017 11 minutter siden, Rainstorm skrev: "Haha, neida! Jeg ble bare glad for omtanken i en vanskelig tid, synes du er en flott kollega! Ikke meningen å smøre så tjukt på at du begynte å tenke sånn, er vel mer sånn vi pleier skrive oss kvinner imellom, ha en fin kveld videre!" Alt kan tolkes på alle måter. Synes det var helt greit det du skrev jeg, men er gjerne mer sånn det er vanlig blant kvinner. Her sender vi jo hjerter i hytt og pine. Det var veldig fint skrevet, takk for tips! Skal bruke det Anonymkode: 3ba3f...785 7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #14 Skrevet 26. desember 2017 Er nok litt på kanten den meldinga ja, pga fine du. Er ikke sikkert han selv trodde du hadde følelser, men kanskje dama hans ble skeptisk , og det er jo mye bedre å spørre enn å lure. Bare å skrive "Oi, nei det var ikke sånn ment i det hele tatt. Jeg ser på deg som en nær kollega/snill venn, og ikke noe annet! Beklager om det var sånn å tolke ut fra det jeg skrev!" Anonymkode: 4d97e...607 3
Uni Skrevet 26. desember 2017 #15 Skrevet 26. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Sendte melding i går og skrev ordrett dette: "tusen hjertelig takk for flott gave fine du. Trives så godt i selskapet ditt og kunne ønske vi kunne vært kollegaer for alltid, smilefjes" Tjue minutter senere har han lest meldingen uten at det kommer noen respons. Tenker ikke noe over det før nå. Og nå tikker det inn en melding der han lurer på om jeg har følelser for ham og om han har vært fjern som ikke har oppdaget dette før nå?!?! Kan meldingen min virkelig tolkes på den måten? Ja, jeg ville blitt veldig usikker på en slik melding. Jeg har aldri opplevd at venner eller kolleger skriver eller sier slikt til hverandre, bare noen som flørter. 1
Sirah Skrevet 26. desember 2017 #16 Skrevet 26. desember 2017 58 minutter siden, Rainstorm skrev: "Haha, neida! Jeg ble bare glad for omtanken i en vanskelig tid, synes du er en flott kollega! Ikke meningen å smøre så tjukt på at du begynte å tenke sånn, er vel mer sånn vi pleier skrive oss kvinner imellom, ha en fin kveld videre!" Alt kan tolkes på alle måter. Synes det var helt greit det du skrev jeg, men er gjerne mer sånn det er vanlig blant kvinner. Her sender vi jo hjerter i hytt og pine. Svar dette Ja, du smørte nok litt tykt på Hadde du skrevet det til en annen jente hadde hun skjønt hva du mente, men kan skjønne at din mannlige kollega kanskje feiltolket den litt
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #18 Skrevet 26. desember 2017 Jeg syns det er litt rart at en mannlig kollega gir egen gave til deg. Og jeg syns din melding var litt mer enn vennskapelig til en mannlig kollega med kone og barn. Jeg hadde blitt litt usikker dersom jeg fant en slik melding på min manns telefon.. Anonymkode: fb877...d1c 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #19 Skrevet 26. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har jobbet snart et og et halvt år ved arbeidsplassen min og har vært storfornøyd med mine kolleger hele veien. Flere av de har jeg fått et vennskapelig forhold til. Det siste halvåret har til tider vært nokså tungt og vanskelig for meg og de nærmeste og mest betrodde kollegene mine vet dette. Alle får julegave fra arbeidsplassen før jul men før jeg gikk på ferie lå det en privat gave fra min ene kollega. Ble overrasket og samtidig veldig glad. Det var en sånn standard "tenker-på-deg" vennegave. Sendte melding i går og skrev ordrett dette: "tusen hjertelig takk for flott gave fine du. Trives så godt i selskapet ditt og kunne ønske vi kunne vært kollegaer for alltid, smilefjes" Tjue minutter senere har han lest meldingen uten at det kommer noen respons. Tenker ikke noe over det før nå. Og nå tikker det inn en melding der han lurer på om jeg har følelser for ham og om han har vært fjern som ikke har oppdaget dette før nå?!?! Mannen er over 30 og samboer med barn.. Ble temmelig satt ut nå. Han har aldri gitt uttrykk for at han har følt noe for meg og stemningen mellom oss har alltid vært platonisk men god, uten noe som helst følelser involvert. Kan meldingen min virkelig tolkes på den måten? Anonymkode: 3ba3f...785 Samboeren har sett den og lagd leven...... Anonymkode: 40f0a...007 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #20 Skrevet 27. desember 2017 Jeg hadde ikke tolket det sånn, han har nok overtenkt litt. Anonymkode: ac1a7...b26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå