AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Jeg hadde tett vask for ca 1 år siden og brukte derfor Plumbo. Men samme hvor mye jeg skrubber og bruker klor så forsvinner ikke de brune flekkene etter Plumbo.. de ble svakere men vises fortsatt. Noen som vet om noe middel for få vasken helt hvit igjen? Eller må jeg kontakte rørleggger? Anonymkode: 81aeb...b27
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 En rørlegger fjerner ikke flekker i vasken 😂 Anonymkode: 951ed...f5d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Du får ofte tak i repair kit hos rørleggerbedrifter. Men om det er en porselensvask så er nok glasuren på vasken ødelagt. Anonymkode: 6b2cc...5ed
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 prøvd klorin og skuresvamp? Funker når jeg søler hårfarge på vasken min Anonymkode: b8670...a25
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 Det står spesifikt på flaska at det etterlater varige merker om man ikke er forsiktig. Må kjøpe ny servant. Anonymkode: 4ade0...241
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: prøvd klorin og skuresvamp? Funker når jeg søler hårfarge på vasken min Anonymkode: b8670...a25 Ikke prøv dette før du vet hvilket materiale vasken din er av. Det er mulig det kan fikses med repair kit, men ikke begynn å ripe opp vasken din og ødelegg den fullstendig. Det koster noen tusen med ny servant, om du finner en som passer på møblementet (om du har et møbel under) Anonymkode: 6b2cc...5ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå