AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 En jeg har datet en stund som er litt fraværeende for tiden. Han har ikke tatt noe særlig kontakt eller svart på snappene mine Jeg vurderer å sende noe sånt: Hei NN! Jeg ville bare si at hvis du ikke vil ha noe med meg å gjøre så er det greit, jeg er vant til at alle menn hater meg Tenkte bare si det siden jeg ikke har hørt særlig fra deg i det siste. Er det ok å skrive noe sånt? Jeg er vant til å bli avvist siden ingen menn vil ha meg, så da kan han bare si det rett ut liksom. Anonymkode: bda84...cbf
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Ikke gjør det. Anonymkode: 385b3...7e0 23
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Jepp. Kjør på! Anonymkode: 73bc0...ac8 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 Nei, nei nei vennen. Ikke Finn på å sende den. Gå ut å heng med venner eller finn på noe annet å gjøre og slutt å tenke på ham. Anonymkode: 51940...b21 8
chouette Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: En jeg har datet en stund som er litt fraværeende for tiden. Han har ikke tatt noe særlig kontakt eller svart på snappene mine Jeg vurderer å sende noe sånt: Hei NN! Jeg ville bare si at hvis du ikke vil ha noe med meg å gjøre så er det greit, jeg er vant til at alle menn hater meg Tenkte bare si det siden jeg ikke har hørt særlig fra deg i det siste. Er det ok å skrive noe sånt? Jeg er vant til å bli avvist siden ingen menn vil ha meg, så da kan han bare si det rett ut liksom. Anonymkode: bda84...cbf Dette er ok å skrive. 11
Gjest Sonic Skrevet 26. desember 2017 #6 Skrevet 26. desember 2017 nei nei nei. hvorfor vil du deg selv så vondt? gå videre i livet og dropp hele fyren
Mounira76 Skrevet 26. desember 2017 #7 Skrevet 26. desember 2017 Ikke gjør det. Det der virker veldig passivt aggressivt. Du vinner mye mer på å bare glemme han. 7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #8 Skrevet 26. desember 2017 Å få så mye usikkerhet og så mye needy inn på så få setninger et godt gjort. Kjære ts. Ikke send det! Kos deg med venner eller familie istedet! Anonymkode: a198f...d5a 5
miss summers Skrevet 26. desember 2017 #9 Skrevet 26. desember 2017 Herregud, vurderer du å sende det der? 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #10 Skrevet 26. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det. Anonymkode: 385b3...7e0 Forslag til hva jeg kan skrive da? Syns han kan si det om han ikke vil møtes mer. Vi har datet siden slutten av oktober og han har møtt søsteren min.. Han har fremstått seriøs hele veien og det er først siste uken han har vært stille. Vi bor i samme by også og han skal være her i byen i julen. Er så LEI av å bli dumpa! Føler meg jo som søppel! Anonymkode: bda84...cbf
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. desember 2017 #11 Skrevet 26. desember 2017 Nei, det må du ikke finne på
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #12 Skrevet 26. desember 2017 Jada vi tror på deg TS .., 🙄 Anonymkode: abb77...630
Gjest Sonic Skrevet 26. desember 2017 #13 Skrevet 26. desember 2017 1 minutt siden, toothfairy skrev: Dette er ok å skrive. det oser usikkerhet .. TS - noen menn er feige og ghoster. Ikke kast bort mere tid her
Gjest NotNaomi Skrevet 26. desember 2017 #14 Skrevet 26. desember 2017 " ..jeg er vant til at menn hater meg " ? Du kan jo ikke skrive sånt. Fremstille seg selv som verdens største offer eller stakkarslig , vekker nok bare irritasjon .
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #15 Skrevet 26. desember 2017 2 minutter siden, NotNaomi skrev: " ..jeg er vant til at menn hater meg " ? Du kan jo ikke skrive sånt. Fremstille seg selv som verdens største offer eller stakkarslig , vekker nok bare irritasjon . Ja men jeg tenkte at da viser jeg at han kan bare avvise meg for jeg er så vant til det Dette er første fyren jeg har datet på 2 år også er det så tyyypisk at jeg blir avvist.. Jeg er kanskje litt rusten på dette her. Anonymkode: bda84...cbf
Mounira76 Skrevet 26. desember 2017 #16 Skrevet 26. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forslag til hva jeg kan skrive da? Syns han kan si det om han ikke vil møtes mer. Vi har datet siden slutten av oktober og han har møtt søsteren min.. Han har fremstått seriøs hele veien og det er først siste uken han har vært stille. Vi bor i samme by også og han skal være her i byen i julen. Er så LEI av å bli dumpa! Føler meg jo som søppel! Anonymkode: bda84...cbf Ikke skriv noe. Ja, jeg skjønner at du er lei av å bli dumpet, men gå med hodet hevet ut av dette.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 26. desember 2017 #17 Skrevet 26. desember 2017 Dropp den om at menn hater deg, det blir for dumt.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #18 Skrevet 26. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: En jeg har datet en stund som er litt fraværeende for tiden. Han har ikke tatt noe særlig kontakt eller svart på snappene mine Jeg vurderer å sende noe sånt: Hei NN! Jeg ville bare si at hvis du ikke vil ha noe med meg å gjøre så er det greit, jeg er vant til at alle menn hater meg Tenkte bare si det siden jeg ikke har hørt særlig fra deg i det siste. Er det ok å skrive noe sånt? Jeg er vant til å bli avvist siden ingen menn vil ha meg, så da kan han bare si det rett ut liksom. Anonymkode: bda84...cbf Å skrive at du er vant med at alle menn hater deg får deg til å virke bitter og umoden. At noen er fraværende betyr ikke at de hater deg. Fikk en lignede melding fra en jeg styrte med ei gang, totalt turnoff og jeg droppa hele fyren Anonymkode: 04f0f...438 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #19 Skrevet 26. desember 2017 Det er jul. Kanskje han er i juleselskap og har lagt bort telefonen? Er vel ikke så rart at du ikke hører fra han 24/7 midt i jula? Anonymkode: 61c79...4b6 4
Gjest Sonic Skrevet 26. desember 2017 #20 Skrevet 26. desember 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forslag til hva jeg kan skrive da? Syns han kan si det om han ikke vil møtes mer. Vi har datet siden slutten av oktober og han har møtt søsteren min.. Han har fremstått seriøs hele veien og det er først siste uken han har vært stille. Vi bor i samme by også og han skal være her i byen i julen. Er så LEI av å bli dumpa! Føler meg jo som søppel! Anonymkode: bda84...cbf bli dumpet er aldri gøy men sender du en melding hvor du sier du er vant med at alle menn hater deg fremstår du usikker og umoden. han kan være usikker på videre dating dere to i mellom eller så er han for feig til å avslutte du har tatt kontakt da har du gjort ditt. smarteste du kan gjøre nå er å være rundt gode venner og ikke tenke så mye på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå