Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #1 Skrevet 3. februar 2005 Jeg satt inne på nettet og lette etter noe som jeg hadde lest før på dagen, så jeg trykket på history,da kom det også opp at noen hadde hvert inne på kontakt annonser,jeg ble forveden og klikket inn,dette var seriøse annonser med bilder av disse kvinnene som var ute etter en kjæreste. Jeg ble helt kvalm og redd for at nå var mannen min på jakt etter en ny dame,så jeg spurte ham hvorfor han hadde hvert der,han nektet på det,men jeg gjentok at jeg hadde annonsene foran meg på data,igjen nektet han,men til slutt så måtte han jo bare innrømme det. Da hadde han bare tilfeldigt kommet dit blitt forveden og tatt en titt.Denne forklaringen hadde hvert ok hvis han ikke hadde nektet først. Jeg syns jo at her er det noe som ikke stemmer og har sakt til ham at jeg vil gå.Kan ikke lengre stole på ham. Det har hvert anndre perioder der jeg har hatt misstanker om utroskap men da har han også nektet og jeg valgt å tro på ham,nå kan jeg ikke det lengre. Har det vondt nå,har mest lyst til å bli er glad i ham,men tror ikke jeg orker dette.
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #2 Skrevet 3. februar 2005 For å forsvare mannen din: det er veldig lett å klikke på linker, og så poppper det opp all mulig dritt. Kanskje han syns det var flaut å ha vært der, derfor nektet han først. Jeg er selv i samboer-forhold med en mann jeg er glad i , men kan sitte å kjede meg foran skjermen, og da er slike annonser god underholdning. Jeg drømmer ikke engang om noen andre... Tror du kan slappe av jeg. Han ville neppe lett etter ny dame fra deres felles maskin. Han er vel ikke dum? Lykke til videre
Gjest Pet Skrevet 3. februar 2005 #3 Skrevet 3. februar 2005 Jeg har også vært inne og kikket på kontaktannonser på nettet bare for moro skyld. Og jeg er ikke ute etter en ny mann.
Gjest Psykologen Skrevet 4. februar 2005 #4 Skrevet 4. februar 2005 Jeg har også vært inne og kikket på kontaktannonser på nettet bare for moro skyld. Og jeg er ikke ute etter en ny mann. Uansett hva unnskyldningen din er så er det noe som tyder på at ikke ALT er so det skal være... Til trådstarter: Trykker man på en eller to linker kan det være feil, men når det begynner å bli mange er det ikke lenger tilfeldigheter.
Gjest Pet Skrevet 4. februar 2005 #5 Skrevet 4. februar 2005 Uansett hva unnskyldningen din er så er det noe som tyder på at ikke ALT er so det skal være... Har du en diagnose?
Gjest *tiril* Skrevet 4. februar 2005 #6 Skrevet 4. februar 2005 Jeg syns det er urmorsomt å lese kontaktannonser! Og jeg leter ikke etter en ny partner. Mannen din var nok bare flau, siden du tok det opp på den måten du gjorde. Han ble kanskje satt ut og visste ikke helt hva han skulle svare. For alt du vet kunne det jo hende han faktisk hadde glemt det.. Jeg går ikke rundt å husker på ALT jeg har tittet på på nettet når jeg har kjedet meg... Kanskje han tilogmed ble redd for din måte å reagere på, som var overmåtelig alvorlig. Skjønner man kan blir redd.. Men.. Hvorfor er du med en fyr når det første som slår deg er at han leter etter noen andre??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå